Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sfeervol.
Ik ga niks zeggen over techniek want ik kan er zelf nog niet veel van. Ik ben zeker dat de experts hier je wel raad zullen geven.
Ik ben al een paar dagen aan het proberen om daar ook eens te geraken (tenminste als dat achter het XIOS is - kruispunt voorbij Kinepolis vanuit Hasselt) maar ik geraak er maar niet (slapen - werk etc....). Goed gezien en zeker de moeite dat je er tijd voor uitgetrokken hebt.
Bedankt voor de commentaren allemaal
@paly: ik had deze met irfanview verkleind tot 800 pixels langste zijde maar fotopic doet het bij mij wel vaker, de afbeelding nog verkleinen, eens naar de instellingen kijken.
@bouk, het is inderdaad iso 320 deze foto, ik had verkeerd gekeken
@Paulusz: deze zijn gemaakt schuin tegenover de achterzijde van de universiteit (dichtbij de fitlink) aan de Ginderoverstraat. je komt er als je het fietspad van de kinepolis volgt en niet links gaat richting xios maar rechtdoor, daar he je ook een houten bruggetej over de demer
@Hal-61: ja inderdaad de zon komt er wel fel uit, zal voor de volgende keer zijn het is misschien met photoshop weg te werken, maar daar ben ik niet zo voor
De zon staat voor mij veel te hoog met alle gevolgen vandien.
Een grijsverloopfilter had hier kunnen helpen.
Als je de zon zo hoog laat komen, werk je uzelf in de problemen en in de problemen met je toestel. Weet wat er gebeurd als je een vergrootglas in de zon houd. Dit zelfde gebeurt in je toestel. Daarbij is het gevaar dat je uw ogen beschadigd.
Pas daarom op om rechtstreeks in de zon te fotograferen.
Volgens mij is de scherpte ook niet optimaal.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment