Een probeersel!wat vinden jullie ervanof
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
moto guzzi
Collapse
X
-
-
Re: moto guzzi
Ik heb daareven nog gereageerd dat ik van die zwart-wit kleur effecten hou zolang ze niet overdreven zijn ;-)
Maar hoewel het hier fel is toegepast moet ik bekennen dat ik het resultaat toch erg knap vind! :-)
Mooi gefixt! Alleen zou ik de witte achtergrond terug wat donkerder proberen te maken, om daar ook terug relief in te krijgen, indien dit nog mogelijk is.
-
Dit compo doet deze knaller van een Moto Guzzi geen eer aan.
Waar is deze genomen.
Fotografie heeft licht nodig. deze staat in de schaduw, hetgeen van deze ouwe heer een grauwe massa maakt, komt daarbij die grauwe achtergrond.
Fantasieloos.
Je hebt hier het perfecte model dat er om vraagt gefotografeerd te worden.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
deze foto is genomen in een stadje in Italie,ik ben er maar effe geweest en idd stond deze in de schaduw zonder eigenaar in de buurt,dus spijtig genoeg kon ik hem niet in het licht zetten.Ik vond toch mooi genoeg voor een fotootje!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddym Bekijk berichtdeze foto is genomen in een stadje in Italie,ik ben er maar effe geweest en idd stond deze in de schaduw zonder eigenaar in de buurt,dus spijtig genoeg kon ik hem niet in het licht zetten.Ik vond toch mooi genoeg voor een fotootje!!
Soms moet je kunnen zeggen dat je de foto niet neemt, wegens slechte omstandigheden.
Daar tegenover staat, dat deze foto voor u wel van betekenis kan zijn, omdat je in de sfeer zat en omdat bv eenmoto guzzi fan bent.En dan kan ik mij voorstellen dat dit een juweeltje is. Maar deze gevoelens heb ik niet.
Wacht de volgende keer op de eigenaar en vraag of je zijn moto mag fotograferen in betere omstandigheden. Maar dat gaat mischien te ver
Robby BBLast edited by robbydorine; 21 oktober 2009, 08:20.Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Helemaal eens met Robby!Mijn ebook: Ken Je Camera Van A-Z!
Workshops Basiskennis, van Idee tot Foto en Adobe Lightroom
Hier doe ik mijn ding: Mensen Leren Fotograferen
Comment
-
-
Voor mij komt de Guzzchi wel tot zijn recht
( fotografie is nu eenmaal niet altijd studoioomstandigheden )
Wel vraagt die witte vlek links boven het achterwiel wat veel van mijn aandacht
Maar denk dat dat te verhelpen is hoor
Mooie foto Eddy
mvg
Rudy
Comment
Comment