Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onze Velden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Onze Velden

Hey

Het is vandaag een dag waarop leraren moeten leren en leerlingen niet hier dus even gebruik van maken om wat foto's te posten.

Het zijn 3 uiteenlopende foto's, hoop dat het niemand stoort. ze zijn wel altijd genomen in onze Belgische velden

Nikon's concurent
    Het zinnetje dat er op staat is iemand zijn onderschrift op BD.
    Hoop dat diegene dat niet erg vind. Anders moet je het laten weten (volgens mij is het een vrouw als ik het goed herinner)

Als iemand een betere tekst weet, of als er helemaal geen tekst hoeft laat het dan maar gerust weten

De kleuren zijn origineel, je moet je niet weerhouden om commentaar te geven.
    Leren kan hier geeen kwaad

Groetjes Dimitri Van de Velde

Re: Onze Velden

Bij de eerste foto zou ik wat meer ruimte vanboven gelaten hebben, of een lager standpunt waardoor je de horizon zou zien, maar voor de rest vind ik het concept wel goed.
    De 2e vind ik origineel maar de tekst is niet goed leesbaar en dat is heel storend
    Zonder de tekst zou het een mooie foto zijn
    De 3e heeft mijn voorkeur, al zou ik de foto zodanig kroppen dat de uiteinden van de draad in de hoeken terechtkomen.
    mvg, een leeftijdsgenoot
    Canon EOS 1000D | Canon 18-55mm IS | Canon 55-250mm IS |

Comment

Bedankt voor je reactie

Bij de eerste foto heb ik een zo laag mogelijk standpunt genomen om een groen veld te verkrijgen
      en toch bewust de horizon niet meegenomen. Die was namelijk niet mooi.

Bij de tweede vroeg ik mij al af of ik er tekst zou bij plaatsen.
      en nog een vraagje voor 2: Zit de scherpte op de juiste plaats ?

en 3: je tip zal ik zeker en vast in mijn achterhoofd houden.

Groetjes terug leeftijdsgenoot en anderen

Hier eentje zonder tekst.

Comment

Die 2e vind ik veel beter zonder tekst
        En ik denk wel dat de scherpte goed ligt ( ik ben een beginner dus mijn oog ziet minder dan dat van de beteren hier op BD )
        mvg
        Canon EOS 1000D | Canon 18-55mm IS | Canon 55-250mm IS |

Comment

Zijn deze foto's zo slecht ?
          Sorry als ik wat opdringerig lijk maar sinds ik met een slr fotografeer krijg ik steeds minder reacties
          nu heb ik er 2

Comment

Tweede zou een mooie postkaart zijn, misschien nog eens opnieuw proberen met iets "kerst-achtig"?

Comment

Op foto 2, die foto in de foto zelf zou ik misschien andere foto plaatsen van diezelfde maiskolf. Waar je nog een totaal ander beeld ziet ervan, bvb uit ander standpunt of zo ?
              Mijn mening natuurlijk ...
              Dit terzijde vind ik het wel de mooiste foto van de 3
              Canon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L

Comment

Twee goede tips
                @ Jensdh: zal zo ook nog eentje posten met kerstmis

Groetjes Dimitri Van de Velde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri VdV Bekijk bericht
                  Hey

Nikon's concurent
                  Het zinnetje dat er op staat is iemand zijn onderschrift op BD.
                  Hoop dat diegene dat niet erg vind. Anders moet je het laten weten (volgens mij is het een vrouw als ik het goed herinner

Als iemand een betere tekst weet, of als er helemaal geen tekst hoeft laat het dan maar gerust weten[/B]
                  .
                  Lees deze zin eens aandachtig, maar dan zeer aandachtig.
                  Wat zou je er van denken als ik een foto van jou neem en het zelfde doe.
                  Wat als ik jou foto neem en er geld mee verdien.
                  Wat als ik jou foto neem en daar wereldberoemd mee wordt.
                  Je mag het van mij aannemen deze vrouw is pissig, zeer pissig en deze foto is één van de reden dat ze BD verlaat. Dit gaat over basic beleefdheid.

OT Waarom verbrod je uw foto door daar een tekst op te plaatsen, eender welke tekst
                  Robby BB
                  Last edited by robbydorine; 13 oktober 2009, 21:13.
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

Comment

ga voor de tweede opname maar wel met tekst.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KCPictures Bekijk bericht
                      Bij de eerste foto zou ik wat meer ruimte vanboven gelaten hebben, of een lager standpunt waardoor je de horizon zou zien, maar voor de rest vind ik het concept wel goed.
                      De 2e vind ik origineel maar de tekst is niet goed leesbaar en dat is heel storend
                      Zonder de tekst zou het een mooie foto zijn
                      De 3e heeft mijn voorkeur, al zou ik de foto zodanig kroppen dat de uiteinden van de draad in de hoeken terechtkomen.
                      mvg, een leeftijdsgenoot
                      Ik volg ...
                      Ik zou zelf die foto's plaatsen zonder tekst.

greetz
                      Cheeta
                      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                      flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                        ... en deze foto is één van de reden dat ze BD verlaat ...
                        Dat meen je nu toch niet ??

greetz
                        Cheeta
                        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                        flickr

Comment

Nou Nou, zat die mevrouw haar pamper scheef ofzo want volgens schiet deze mevrouw er dan wel een beetje in door hoor. Zo erg kan het namelijk toch ook weer niet zijn. Maar zoals je aangaf zullen het er vast een opstappeling zijn van bepaalde dingen.

En je vergelijkt het met een foto, TS jat toch niet haar foto of wel ? Tis gewoon een stukje tekst. ( en waarschijnlijk heeft deze mevrouw het ook niet zelf verzonnen lijkt mij).

Beetje tranquillo aan dacht ik zo dus

Groeten Werner

en OT @ Robby: Kan het uiterst waarderen dat je voor die mevrouw opkomt maar kan die mevrouw zelf geen reactie plaatsen mbt het gebruik maken van 'haar' zin ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door werner7385 Bekijk bericht
                            Nou Nou, zat die mevrouw haar pamper scheef ofzo want volgens schiet deze mevrouw er dan wel een beetje in door hoor. Zo erg kan het namelijk toch ook weer niet zijn. Maar zoals je aangaf zullen het er vast een opstappeling zijn van bepaalde dingen.

En je vergelijkt het met een foto, TS jat toch niet haar foto of wel ? Tis gewoon een stukje tekst. ( en waarschijnlijk heeft deze mevrouw het ook niet zelf verzonnen lijkt mij).

Beetje tranquillo aan dacht ik zo dus

Groeten Werner

en OT @ Robby: Kan het uiterst waarderen dat je voor die mevrouw opkomt maar kan die mevrouw zelf geen reactie plaatsen mbt het gebruik maken van 'haar' zin ?
                            Ik heb gezegd "één van de"

Ik kom voor niemand op.
                            Dit zijn zaken waar we niet te licht over mogen gaan. Dit is hier mischien niet kwaad bedoeld, maar TS ziet er ook het kwaad niet van in.
                            Regelmatig hoor ik hier van verschillende mensen dat er foto's, lay out's en andere worden gebruikt zonder dat er iets aan de TS wordt gevraagd. Dit begint ook een probleem te worden hier op BD. "Oh dat is mooi dat ga ik ook gebruiken". Zo werkt het niet. Een klein vraagje aan de betrokken fotograaf en veel frustratie kan vermeden worden. In de fotografieberoep sleuren ze u gewoon voor de rechter.
                            Het is niet voldoende dat men een foto plaatst en dan zegt "als men er niet mee akkoord is dan moeten ze maar eens iets zeggen".
                            Hoe ver het kan gaan, BD mag geen foto's plaatsen van de Eifeltoren en het atomium wanneer deze 's avonds verlicht zijn.

Zulke zaken moeten in de kiem gesmoord worden hoe onschuldig bedoeld ook.

Robby BB
                            Minder tijd achter de computer
                            Is meer tijd achter de camera

Comment

snap niet echt waarom Robbydorine en/of die mevrouw zo moet reageren ... er is hier geen foto gestolen of gebruikt zonder toestemming, er is wel een tekstje genomen vanuit iemand z'n handtekening op BD, maar de tekst die daarin staat is immers niet jou eigendom en meestal reeds gekopiëerd van ergens anders ... 'k zie er bijgevolg geen graten in ...

vind foto's 1 en 3 best leuk, nr2 kan me niet bekoren

groeten
                              Groeten

Comment

Working...
                              X