Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vermits ik moeilijk een keuze kan maken welk onderwerp me het meeste boeit hierbij een tegenstelling tot de vorige post.
Wat kan beter? Alvast bedankt voor enige reactie.
Gosia
Kleur en scherpstellen vind ik in beide foto's goed. De eerste foto boeit mij het meest. Dat komt met name door het goede gebruik van de DOF. In de tweede opname is dat minder. Daarbij komt dat er in de tweede opname nogal wat zaken de aandacht opeisen. Ik zou je willen adviseren om wat te gaan lezen over het maken van composities. Bij InFocus is daarover het een en ander te lezen.
Bedankt Peter,
hier heb ik wat aan, ga je raad zeker opvolgen. Hopelijk de volgende keer beter. Het is leren met vallen en opstaan, vooral iedere keer terug willen opstaan.
Groetjes,
Gosia
Comment