Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In galop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: In galop

De bewerking van Chris is veel beter in balans, ik ga voor de gecloonde versie.
    Prachtige kleuren en mooie aktie in de foto

Comment

Voor mij ook de bewerkte versie! Knap hoor!
      Mijn Flickr: http://www.flickr.com/photos/40893297@N05/

Comment

Buiten het feit dat de bewerking van Chris geslaagd is vraag ik mij af hoe ver we hier mee gaan.
        In feite vind ik de foto zonder paarden ook wel leuk en we zijn vetrokken.
        Zo kunnen we alles shoppen tot we een steriele foto over houden.
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

'k vind het eerste beeld sterker... enkel de vrouw weg zou beter geweest zijn denk ik.
          Canon Eos 450D
          Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
          Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Buiten het feit dat de bewerking van Chris geslaagd is vraag ik mij af hoe ver we hier mee gaan.
            Robby BB
            Ach welnee....de paarden MAKEN de foto toch?
            Hoe ver we kunnen gaan....geen idee...zo ver als men wil? Ik begrijp je reserves, maar ik kan helaas niet anders zeggen dan dat de bewerking mij veel meer aanspreekt. (Paal had voor mij niet weg gehoeven, enkel de dame en de meeuw links)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
              Ach welnee....de paarden MAKEN de foto toch?
              Hoe ver we kunnen gaan....geen idee...zo ver als men wil? Ik begrijp je reserves, maar ik kan helaas niet anders zeggen dan dat de bewerking mij veel meer aanspreekt. (Paal had voor mij niet weg gehoeven, enkel de dame en de meeuw links)
              Natuurlijk moeten de paarden er op. Was bij manier van spreken.
              De dame er af zou ik nog kunnen mee leven maar de paal en de meeuw dat gaat te ver.
              Robby BB

Comment

Ik vind het eerste beeld veel "interessanter" om naar te kijken dan het tweede. De paal en de meeuw brengen er diepte in. Ik zou de foto wel eens willen zien zonder de vrouw, die er voor mij ook wel zou afmogen...

Comment

Mooie foto!! als ik dit zie heb ik weer zin in m'n jaarlijkse standwandeling:P
                  ik wou dat ik zo'n mooie foto van mezelf had!
                  echt goed gedaan!
                  xx

Comment

de update zonder dame is een hele mooie
                    als nog een proficiat met u verjaardag gisteren
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Ik hou wel van die dame die staat toe te kijken of te fotograferen. ik mag die meeuw op
                      zijn paal graag zien, geeft diepte en is bovendien wel leuk. Alles samen doet me denken
                      aan een wandeling op het strand met de camera in de hand en wachten tot je iets leuks
                      ziet. Spontaner dus. De bewerkte foto mag er voor mij ook zijn, maar dat is een andere
                      foto die ook andere gevoelens oproept.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                        Robby BB
                        Een foto is en blijft een momentopname. Als we vroeger met film werkten, dan was er niet de luxe om er dingen/personen wel of niet op te laten staan.

Ik vind dat het aan de fotograaf is om daarover te beslissen.

Heel veel commentaar gaat over persoonlijke voorkeuren, en dat is zo subjectief als de pest.

Ik vind de foto mooi. Ze spreekt me aan. Misschien wel omdat er één vliegende en drie stappende meeuwen opstaan. Misschien omdat er rechts een persoon de scene gadeslaat. Maar wie zal het zeggen waarom ? Ik niet in elk geval, ik kijk wel uit.
                        Groeten,
                        Nic H.
                        Pentax K7

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Love Bekijk bericht
                          Een foto is en blijft een momentopname. Als we vroeger met film werkten, dan was er niet de luxe om er dingen/personen wel of niet op te laten staan.

Ik vind dat het aan de fotograaf is om daarover te beslissen.

Heel veel commentaar gaat over persoonlijke voorkeuren, en dat is zo subjectief als de pest.

Ik vind de foto mooi. Ze spreekt me aan. Misschien wel omdat er één vliegende en drie stappende meeuwen opstaan. Misschien omdat er rechts een persoon de scene gadeslaat. Maar wie zal het zeggen waarom ? Ik niet in elk geval, ik kijk wel uit.
                          Wij zijn hier om een foto te beoordelen. De fotograaf heeft hier niet te beslissen,hij heeft al beslist welke foto hij wil plaatsen.
                          Als een fotograaf vindt dat wij de pest verkondigen dan is zijn foto hier niet op zijn plaats.
                          Maar ik heb in die richting van Cuvoll nog niets gehoord. Dus zijn we nog goed bezig.
                          Wat had je gedacht dat je de persoonlijke smaak kunt uitschakelen als je iets beoordeelt.
                          Dat is juist de reden waarom zoiets als BD bestaat.
                          Met uw systeem zou het zo zijn dat één persoon iets zegt en dat daarmee alles zou gezegd zijn.
                          Jij geeft trouwens ook uw persoonlijke mening die subjectief als de pest is of vergis ik mij.
                          Zal ik zeggen waar het hier om draait.
                          Iemand plaatst een, andere geven een comment, Ts geeft eventueel bijkomend commentaar, waarn hij zijn conclusie trekt wat hij met de volgende foto's gaat doen.
                          En wie weet kunnen wij ook iets leren van wat de TS ons zegt.
                          Samengevat de TS en de commentgevers zijn hier om iets bij te leren.
                          Robby BB

Comment

Ik verkies ook de onbewerkte foto!
                            De fotobewerkingsprogramma's hebben ertoe geleid dat virtualiteit en realiteit zo in elkaar verweven zitten dat we constant worden bedrogen. Excessen zijn daar het gevolg van! Denken we maar aan de anorexiamodellen als gevolg van een ...
                            Die discussie is echter eindeloos!
                            Mijn persoonlijke mening is nog altijd dat een goeie fotograaf zijn foto maakt met de camera en niet met fotoshop!
                            Kleine onvolkomendheden wegwerken moet echter kunnen

Comment

Working...
                            X