Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi compo, vanonder mag er een klein stukje eraf maar is geen must.
Spijtig dat je niet meer reaktie's krijgt
Foto zou meer tot haar recht komen op max grote 900 px langste zijde
Robby G L
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Mooie foto, wat die dame op de foto betreft, je moet niet gaan croppen, weg poetsen is beter, maar dat is mijn bescheiden mening
grtz
dieselke
Jep, zou ook kunnen... maar een stukje eraf is m.i. beter. Hoe minder ruimte achter, hoe dynamischer hij m.i. wordt. Tot net achter de spatten van het laatste paard, is de dame weg, en dat moet m.i. makkelijk kunnen. Ik zou ze hoe dan ook wegdoen.
Als je de titel zou veranderen in 'ze keek naar paarden in galop' dan zou die vrouw meer een functie hebben en erbij horen. Ik zou die vrouw ook niet weghalen want dan zou je ook een stukje spetter water weghalen van achter het laatste paard en dat geeft juist snelheid aan de paarden op de foto - wordt dat korter dan is het effect minder lijkt me.
Allé, dan vind ik de eerste wel interessanter als ik dat mag zeggen.
Misschien kun je teveel weg doen ook?
Die dame rechts staat blijkbaar ook foto's te nemen.
Comment