Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2de post na meerdere oefeningen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2de post na meerdere oefeningen






    Canon 450 D - lens EF 70-200mm f4 USM, ExposureTime: 1/400

  • #2
    Re: 2de post na meerdere oefeningen

    Hallo,
    eerste foto ziet er netjes uit misschien de oortjes van de linkse neudhoorn er nog bij? ietsjes bewegingsonscherpte;
    Tweede foto mooi de aandacht op de persoon maar hier vind ik de kleuren wat flets.
    Tekst misschien naar andere kant, nu lijkt het of de persoon zo noemt.

    Groetjes, Dani
    Groetjes, Dani

    Fotograferen is geen wedstrijd maar doe je voor jezelf.
    http://www.panoramio.com/user/1445365

    Comment


    • #3
      Re: 2de post na meerdere oefeningen

      foto 1 is op een leuk moment genomen
      naar de locatie van foto 2 zou ik nog eens teruggaan.
      daar is volgens mij veel meer uit te halen. die mooie zachte achtergrond van dat 'kruid'.
      Ze past er perfect in met haar bruine pull.

      Comment


      • #4
        Re: 2de post na meerdere oefeningen

        Foto 1 is goed genomen, licht en scherpte zitten goed. Voor afleiding zorgen de grashalmen tussen de twee *****'s, die je nog zou kunnen wegclonen.

        Foto 2 vind ik niet zo goed... compositie is goed geprobeerd, maar er werkt niet veel mee. Ik blijf helemaal rechts in het beeld, en dan vraag ik me af wat de functie van het linkerdeel van de foto is. De palen die niet recht staan storen, de te lichte lucht erachter roept om aandacht. Wel goed vind ik het zachte en vooral aansluitende kleurenpallet, maar er mag, zoals al gezegd, ietwat meer pit in. Dedek van foto 2 het bovenste deel, maar eens, en kijk hoe rustig hij wordt.

        Comment


        • #5
          Re: 2de post na meerdere oefeningen

          Bedankt al voor de reacties..

          Back to training

          Comment


          • #6
            Re: 2de post na meerdere oefeningen

            Over foto 1 is al alles gezegd, denk ik. Foto 2, vind ik wel wat hebben. Ik zou deze foto in PS proberen te verbeteren, het is echt niet veel werk op er iets beters van te maken. Aangezien je achtergrond redelijk wazig is zijn de palen in de achtergrond redelijk eenvoudig te verwijderen. Verder zou ik de foto horizontaal draaien en een kleurencorrectie doen.
            Ik zeg niet dat de foto zo perfect wordt, maar hij wordt wel beter. En we leren nog een beetje PS-en.

            veel plezier

            Comment

            Working...
            X