Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sport: Lacrosse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sport: Lacrosse

    Hier enkele foto's van een nieuwe sport in België (2 teams op het ogenblik) met name Lacrosse. Het is vrij intensieve en harde sport.

    1.


    EFIX: 1/800 at f/ 7.1
    125 mm
    ISO400

    2.


    EFIX: 1/500 at f/ 7.1
    175 mm
    ISO400

    3.


    EFIX: 1/1250 at f/ 7.1
    125 mm
    ISO400

    Ik heb wel een beetje met de kleuren gewerkt. :-/

    Zijn het geslaagde foto's of kan het beter?
    Last edited by Ragabash; 17 september 2009, 16:58.

  • #2
    Re: Sport: Lacrosse

    De actie is goed vastgelegd. De kleuren vind ik iets tè. Omdat je exifs ontbreken kan ik niet uitmaken met wat voor lens je deze hebt gemaakt of welk diafragma. Met een groter diafragma hadden dit betere foto's kunnen zijn omdat je je onderwerp beter had kunnen isoleren van de achtergrond.
    Toch goeie binnenkomers hoor.

    [off-topic] Over welke teams heb je het en waar vinden de matchen plaats ? Eventueel link van de clubs. Ik vind Lacrosse nl. ook een fantastisch spectaculaire sport maar jammer genoeg to-taal onbekend in dit land en als je geen Amerikaanse of Canadese sportzenders kan ontvangen is het aanbod onbestaande.

    Slu !

    Tjerri

    Comment


    • #3
      Re: Sport: Lacrosse

      Hallo Tjerri,

      Bedankt voor je reactie. Ik zal de exif vanavond plaatsen.

      Lacrosse wordt voorlopig alleen in Rijmenam (www.redrhinos.be) en in Gent (Gent Goblins) gespeeld. Op dit moment ben ik met een andere persoon een team aan het oprichten in België en we hopen in 2010 een nationaal team te hebben. Wil je informatie stuur gerust een PB naar mij en ik kan je alle uitleg verschaffen.

      Comment


      • #4
        Re: Sport: Lacrosse

        Ik Kan Tjerre wel volgen.
        Mij lijkt ook dat je witbalans verkeerd stond.
        I put the sexy in dyslexia

        Comment

        Working...
        X