Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beagle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beagle

    Hallo allemaal,

    Dit kereltje kwam ik tegen op het Schots Weekend. Hij kijkt dwars door je heen met die speciale kijkers. Ik heb hem helemaal gefotografeerd en toen gecropt om die prachtige ogen goed te kunnen bewonderen.



    Groetjes,
    Paulusz

  • #2
    Re: Beagle

    Ogen komen heel mooi uit
    Alleen spijtig dat het wit wat uitgebrand is, hierdoor gaat veel detail verloren
    Using the camera to defeat the habit of not seeing

    Comment


    • #3
      Re: Beagle

      Zeker niet slecht. Ik zou er bang van krijgen, zoals je zegt kijkt hij dwars door je heen.
      Ik zou hem iets meer ruimte geven langs alle zijde, zit nu wat gevangen.


      Groetjes, Dani
      Groetjes, Dani

      Fotograferen is geen wedstrijd maar doe je voor jezelf.
      http://www.panoramio.com/user/1445365

      Comment


      • #4
        Re: Beagle

        Oorspronkelijk geplaatst door Idee Bekijk bericht
        Ik zou hem iets meer ruimte geven langs alle zijde, zit nu wat gevangen.
        Groetjes, Dani
        Ik volg en iets meer ruimte aan de rechterzijde van de foto dan links.

        Ik twijfel dus daarom stel ik het maar als vraag ? Heb je de saturatie wat omhoog geduwd ? De kleuren lijken me net iets te, en bij andere foto's heb ik het niet.
        Mvg,David
        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

        Comment


        • #5
          Re: Beagle

          De ogen zijn idd prachtig Goed gezien.
          Maar....het wit is idd voor een groot deel uitgebrand (te veel belicht) en het lijkt alsof de foto te veel is naverscherpt.
          De saturatie is naar mijn mening echt WAY OVER, het doet pijn aan mijn ogen.

          Comment


          • #6
            Re: Beagle

            Alleen al door de sterke uitsnede ben je heel wat details kwijtgeraakt en komt de ruis opzetten.
            Last edited by Jos Vanhengel; 15 september 2009, 21:21.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: Beagle

              @ Photoclix - Monica - Jos Vanhengel - Idee - Nice :
              U hebt allemaal erg veel overschot aan gelijk. De saturatie is inderdaad WAY OVER en de crop is allesbehalve. Ik was inderdaad aan het spelen met de schuivertjes in PS en ik heb er inderdaad iets extreem "raars" van gemaakt.
              Zoals dikwijls in fotografie blijkt ook nu weer dat het origineel duizend maal mooier is dan al het kunstmatige. Hierbij het origineel met iets meer ruimte.
              In ieder geval bedankt voor de comments



              Groetjes,
              Paulusz

              Comment


              • #8
                Re: Beagle

                Wow..dag en nacht verschil. De eerste was zeker TE. Deze is beter maar hier ontbreekt nu weer ietwat kleurdynamiek. Witte vlakken zijn beter maar nog niet optimaal (is ook zeer moeilijk).

                Groetjes, Dani
                Groetjes, Dani

                Fotograferen is geen wedstrijd maar doe je voor jezelf.
                http://www.panoramio.com/user/1445365

                Comment

                Working...
                X