Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koekemoandag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Koekemoandag

Vanavond was het de afsluiting van Izegem-kermis, ook wel koekemaandag genoemd.
    Sinds 2000 terug met vuurwerk.
    Deze namiddag alle topics met vuurwerk nog eens doorlopen (met o.a dank aan PJB)

In totaal zo'n 120 fotos geschoten, 27 haalden mijn album : vuurwerk
    Ziehier een selectie:

In mijn album staan er misschien nog betere maar ik koos deze drie als voorbeeld.
    Allen zijn getrokken in bulb-mode op statief met draadontspanner, iso 100, autofocus off, super steady off, f/11, sec waren een gok tussen 1 en 3 sec.

Re: Koekemoandag

Vuurwerk zoals het moet !

Kleurrijk en heel goede belichting ! Thumbs up !
    http://www.knstyle.be

What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

Comment

Knap, zeer knap zelfs.

Comment

Alle drie mooi, maar mijn voorkeur gaat naar de eerste.
        Canon 500D, EF-S18-200mm IS, 50mm f/1,4 USM

Comment

Voor beginnershoek zeer verdienstelijke foto's al staan er in je album voor mij betere.
          Je Exif is leerijk voor mensen die willen vuurwerk fotograferen maar dit nog niet hebben gedaan. Dit exif is een goede basis.
          Ik denk dat er met wat crop werk, en wegclonen verschillende foto's er sterker door worden. Bv de middenste. onderaan een goed stuk afdoen,en de rest van het onderste vuurwerk wegclonen.
          Robby G L
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Voor beginnershoek zeer verdienstelijke foto's al staan er in je album voor mij betere.
            Je Exif is leerijk voor mensen die willen vuurwerk fotograferen maar dit nog niet hebben gedaan. Dit exif is een goede basis.
            Ik denk dat er met wat crop werk, en wegclonen verschillende foto's er sterker door worden. Bv de middenste. onderaan een goed stuk afdoen,en de rest van het onderste vuurwerk wegclonen.
            Robby G L
            Ik volg zeer goede Exif's zelfs , enkel wat pech met de wind ik ben blij dat ik je wat heb kunnen helpen

Groeten

Joeri
            Last edited by Pbj; 16 september 2009, 00:08.
            Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
            www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Working...
            X