Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste dslr foto - Orchidee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste dslr foto - Orchidee



    Jarenlang gebruik gemaakt van een compactcamera, maar sinds eind juni ben ik in het bezit van een Sony A200, 18-70mm. Dit was een van de eerste foto's die ik gemaakt heb. Ik ben benieuwd wat de lezers op dit forum ervan vinden. Ik kijk uit naar de reacties!
    Last edited by Roozz; 13 september 2009, 14:28. Reden: Titel niet juist

  • #2
    Re: Eerste dslr foto - Orchidee

    Ik heb er niet veel over te zeggen. Ik vind hem mooi en zeker voor een paar eerste foto's. Het is wel handig om de volgende keer de EXIF erbij posten.
    Canon 1000D, Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM, Canon EF-S 18-55mm F/3.5-5.6, Canon EF 28-90mm USM F/3.5-5.6, Tamron AF 70-300mm F/4-5,6 Di LD en nog een paar filtertjes

    Comment


    • #3
      Re: Eerste dslr foto - Orchidee

      Staat er mooi scherp op Roozz. Fijne belichting ook. Misschien volgende maal de volledige bloem op te zetten. Kader zou ik iets subtieler maken en zeker niet zo een grote tekst, dat is nu het eerste wat opvalt.
      Heb ook jaren met compactcamera gewerkt en ook pas nu terug een spiegelreflex. Gaf toch behoorlijk resultaat soms.

      Groetjes, Dani
      Groetjes, Dani

      Fotograferen is geen wedstrijd maar doe je voor jezelf.
      http://www.panoramio.com/user/1445365

      Comment


      • #4
        Re: Eerste dslr foto - Orchidee

        Zo een mooie bloem en dan zo klein posten. Max = 900 PX langste zijde
        Die zwarte kader doet het hem, voor mij, ook niet
        Moeilijk deze te beoordelen wegens te klein.
        Robby G L
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #5
          Re: Eerste dslr foto - Orchidee

          wellicht is er heel bewust gekozen voor een witte achtergrond, maar zelf zou ik een contrasterende kleur nemen.

          Comment

          Working...
          X