Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beeldhouwer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beeldhouwer

    Beeldhouwer op het Roeselaarse Montmartre...

    Last edited by brevan; 6 september 2009, 17:58.
    Canon EOS 450D + EF-S 18-55 IS + EF-S 55-250 IS

  • #2
    Re: Beeldhouwer

    Scherpte ontbreekt, compo kan veel beter.

    Comment


    • #3
      Re: Beeldhouwer

      Sluit me aan bij bovenstaande commentaar. Te druk beeld, geen onderwerp en gemis aan scherpte. Probeer volgende keer het onderwerp te accentueren en gooi de ballast weg.

      Slu !

      Tjerri

      Comment


      • #4
        Re: Beeldhouwer

        Ik vind dit een fantastisch compo, maar dan zou de scherpte en DOF anders moeten
        Het had voor mij beter geweest dat de scherpte vooraan vlijmscherp was geweest en naar achter toe onscherp.
        Dan had je het effekt gehad dat vooraan het beeldhouwwerk af was en de onscherpte het niet afgewerkte voorsteld.
        Spijtig maar de moed niet opgeven, het is tenminste al geen foto over een bloempje bijtje enz
        Robby G L
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #5
          Re: Beeldhouwer

          Dag Brevan,
          Ik vind de foto ook niet voldoende scherp. Teweinig scherptediepte en redelijk rommelig als achtergrond.

          Groetjes, Dani
          Groetjes, Dani

          Fotograferen is geen wedstrijd maar doe je voor jezelf.
          http://www.panoramio.com/user/1445365

          Comment


          • #6
            Re: Beeldhouwer

            Scherpte en scherptediepte worden gebruikt om een onderwerp uit een geheel af te zonderen. Hier loopt het een beetje fout. Wat je scherp wil afbeelden, het is jammer genoeg niet scherp genoeg, en ik denk dat je hier geen rekening hebt gehouden met de kortste scherpstelafstand van je lens enerzijds, en anderzijds de heel geringe scherptediepte, als je op iets vlak voor je scherpstelt, staat er niet helemaal op, en dus is het ook onduidelijk als onderwerp.
            Mooie poging tot spelen met scherptediepte, en de compo vind ik helemaal zo slecht niet.

            Comment

            Working...
            X