Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bergelenput - Gullegem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bergelenput - Gullegem

Was vanmorgen vroeg op en ben met de hond gaan wandelen.
    Hoopte op een mooie zonsopgang boven de vijver doch het was een grijs ochtendgloren.
    In verveling dan maar de eerste getrokken, t'was nog half donker en manueel scherpgesteld.

foto 1: 6.49u 2 sec F/4,5 Iso 200 75 mm

Na lang wachten dan maar verder gewandeld kwam ik dit tegen:

foto 2: 7.26u 1/15 sec F/5,6 Iso 200 70 mm

foto 3: 7.29u 1/15 sec F/5,6 Iso 200 30 mm

Zelf vind ik de eerste best geslaagd kwa ompo, de tweede is niet helemaal scherp.
    De derde is los uit de hand, feitelijk en snapshot maar bekoort mij toch.
    Allen zijn zo uit het toestel gerold, heb enkel een insect van de bloem moeten wegshoppen.

En nu jullie....

Re: Bergelenput - Gullegem

Hey !!

De eerst heeft wel wat, alleen zou ik graag wat meer overzicht in de foto willen hebben. Ik ga er vanuit dat de takjes uit het water komen, maar ik zie geen water. Misschien door een andere compositie was dit duidelijker geweest.

Nummer 2 is mooi, alleen ontbreekt het aan scherpte en dat vindt ik persoonlijk toch wel een verreiste in deze foto.

Nummer 3: Heeft ook wel wat ! maar ook vindt ik hier dat ik ook meer over het veld zou willen kijken.

Dit is gewoon mijn mening en blijf lekker je ding doen. Als jij ze mooi vindt, dan is de foto toch gelukt !

Groetjes

Comment

De zonnebloem vind ik persoonlijk de mooiste, jammer van de scherpte. Bergelenput is een leuke locatie om foto's te schieten! Ben er onlangs ook geweest met de fiets.

Comment

Ik vind de tweede het beste gelukt.

Comment

Ik ben nieuw op dit forum (Danny is mijn naam).
          Ik persoonlijk vind de derde afbeelding geweldig.
          het beeld , de kleuren en het feit dat ik er door aangetrokken werd om ze nader te bekijken.

Wel geen professioneel commentaar, daar waag ik mij (nog) niet aan.
          Goede foto
          Nikon D200

Comment

ik vind de derde zeer geslaagd, misschien had je ook eentje moeten nemen waar je meer veld hebt zodat je in de diepte kan kijken
            My photosite : www.indignephotography.tk

Comment

Working...
            X