Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enkele foto's uit de collectie, beginnend graag comment.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Enkele foto's uit de collectie, beginnend graag comment.

Porsche Museum

Mercedes Museum

Nederland

Groetjes, Anouck

Re: Enkele foto's uit de collectie, beginnend graag comment.

Drie totaal verschillende beelden dus...
    1. Heel mooi lijnenspel, en door deze lijntjes en de twee afgesneden wagens, krijgt de foto m.i. wel dynamiek en lijkt het of de beide wagens er voorbij rijden. Ik vind het een goeie foto.
    2. Ook een goeie foto, met heel veel diepte en een mooi standpunt en bovendien een mooie omzetting.
    3. Diepte is er, belichting is ok, maar de extreme groothoek trekt de windmolens zo scheef dat het geheel wat ongeloofwaardig wordt. Met perspectiefcorrectie in de nabewerking, kan je nog wel wat geven om ze recht te krijgen.

Comment

Alle 3 foto’s verraden dat je een goed oog hebt voor lijnenspel en compositie, voor een beginner vind ik dat zeer en kleine foutjes zoals scheve torens zijn in PS snel verholpen.

Comment

De comments zijn er al he.
        Ik vind alle 3 de foto's heel goed met 1 als mijn favoriet, maar de compositie is voor mij bij alle 3 dik in orde.
        1. Door het lijnenspel en door de plaatsing van de auto's lijkt het wel alsof ze elkaar achtervolgen. Knap gezien.
        2. Reeds gezegd
        3. Bij architectuurfotografie durf ik nogal eens zeggen dat de perspectiefvervorming absoluut geen minpunt is, maar in dit geval is het enigszins storend en doet het afbreuk aan de foto vind ik. Vooral ook omdat de 2 windmolens (die toch een heel belangrijke plaats in de foto innemen), Visueel heel sterk naar elkaar toelopen. Net als mijn voorgangers zou ik hier ook enige perspectief-correctie toepassen.
        Mvg,David
        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Working...
        X