Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
het steen
Collapse
X
-
-
Re: het steen
Mooie compo maar de foto oogt wat flets hou ook je sluitertijd goed in het oog 1/50 is zeer krap uit de hand .
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
-
Ik vind het goed gedaan
Mooie compositie zonder storende elementen, wat op die locatie niet evident is.
Voor de rest volg ik Joeri ivm kleuren en sluitertijd.Mvg, Marc
Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
http://fotos.mdlfoto.be/
Comment
-
1/50 en 23mm focal is geen probleem om uit de hand te trekken, mooie compoJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Vind het een mooie compo zaoals mijn voorgangers al aanhaalden.
De kleuren zijn wel goed volgens mij alleen heb ik wel het gevoel dat je moeten wiken en wegen hebt hoe deze foto juist te maken.Dat maakt dat het een gewoon kiekje is van een alom bekent monument op je doortocht. Toch knap dat je geen storende elementen kan vinden wat niet evident is.
Al bij al een zeer goede registratie.
Comment
-
-
prachtige postkaart, mooie compositie.
Hoe heb je dat gedaan zonder personen erop zondagochtend?
( jammer van die lelijke stutten, ze smijten geld door deuren en ramen in Antwerpen, maar de toegang tot het Steen restaureren, dat kan er niet van af )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtprachtige postkaart, mooie compositie.
Hoe heb je dat gedaan zonder personen erop zondagochtend?
( jammer van die lelijke stutten, ze smijten geld door deuren en ramen in Antwerpen, maar de toegang tot het Steen restaureren, dat kan er niet van af )
thanks voor je positieve opmerking.
Comment
-
De foto lijkt me goed genomen, mooie afbeelding van het steen.
Persoonlijk zou ik hem nog eens door fotoshop halen, een beetje rechtdraaien, wat aan contrast, brightness en saturation prutsen en klaar!Pentax K100D Super
- The early worm gets eaten by the bird -
Comment
Comment