Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spelend in het water close up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • spelend in het water close up

    portretjes maken , daar heb ik weinig ervaring mee,
    graag jullie gewaardeerde mening
    1

    2

    3
    Beauty is in the eye of the beholder
    a77 en veel andere dingen, vooral goesting..

  • #2
    Re: spelend in het water close up

    ik vind de kleuren nogal flets overkomen (ze heeft nochtans een knalroze bikinietje aan)
    de scherpte ligt ook niet echt juist...1: het haar...3: het speldje?)
    de 2e kan mij nog het meest bekoren, mede door de beweging in het handje (vind ik wel leuk) en het mooie snoetje...vind het toch ietsje spijtig dat het haar hier een stukje afgesneden... is...

    misschien eens proberen aanpassen qua kleur enzo?

    Comment


    • #3
      Re: spelend in het water close up

      Witbalans staat niet goed volgens mij.

      Bij de eerste stoort de onscherpte mij het minst.
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: spelend in het water close up

        Scherpte is het een probleem. Probeer eens door je toestel op AF servo te zetten en je lens ook op AF. Je ben hier bezig met een zeer beweegelijk model. Door je toestel op Servo te zetten ga je konstant scherp stellen wanneer je uw ontspannersknop half indrukt. Het is geen wondermiddel met 100% garantie maar het kan helpen. Je hebt ook wat geluk nodig. Maar het prettige is dat hoe meer je oefend hoe meer geluk je krijgt.
        Als je foto's neemt bekijk dan ook je foto's direkt op je toestel. Zo kun je zien dat er iets niet pluis is met je kleuren. Experimenteer dan ook eens met je witbalans met de verschillende standen en schrijf eventueel per foto in welke stand en de omstandigheden op.
        Compo's vind ik
        Samengevat, als de scherpte goed wasd had je hier 3 mooie foto's
        Ook goed dat je ze zo groot gepost hebt
        Robby G L
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #5
          Re: spelend in het water close up

          Stuk voor stuk zijn dit leuke foto's. De bewerking kan ik echter niet smaken. Ik ben benieuwd naar de originelen.

          Het advies van robbydorine over een andere wijze van scherpstellen kan ik volledig onderschrijven.

          Comment

          Working...
          X