Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freestyle aan de voet van de Sacré Coeur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Freestyle aan de voet van de Sacré Coeur

Beeldjes uit Parijs, en de Eiffeltoren staat er niet eens op

De beelden zijn niet in BW gemaakt, ze zijn nabewerkt.

EXIF op eerste verzoek.

Re: Freestyle aan de voet van de Sacré Coeur

De eerste twee spreken me wel aan. Geeft wel een spectaculaire indruk met de stad op de achtergrond. Tijdens de omzetting was het mss beter geweest de uitrusting van de voetballer op te lichten gezien de huidskleur van de man.
    Bij de derde had ik de begane grond er mss liever bij gehad. Deze foto is naar mijn indruk ook niet echt scherp en aan de sluitertijd (1/4000s !) was dat niet gelegen.

Groeten
    Flickr

Comment

Hoi,

3 leuke opnames heb je daar, bewerking in ZW zijn zeker geen slechte zet.
      Foto 1 en 2 lijken mij goed scherp, denk dat bij de 3de de scherpte iets minder is.

Derde spreekt me minst aan, onderwerp iets te centraal.
      De eerste twee hebben leuke compo, enige wat ik jammer vind en wat je mss beter had gedaan (indien mogelijk) is mee achter het onderwerp gaan staan en vermijden dat de bomen er op staan. Zo krijgt de kijker meer het gevoel dat deze balkunstenaar op de 'top of the world' staat.

Maar niettegenstaande 3 leuke foto's met de eerste als beste voor mij.

grtz
      'Keep on Clicking'
      Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toktok Bekijk bericht
        Bij de derde had ik de begane grond er mss liever bij gehad. Deze foto is naar mijn indruk ook niet echt scherp en aan de sluitertijd (1/4000s !) was dat niet gelegen.
        De begane grond heb ik moeten croppen: ik stond daar immers niet alleen het zag er zwart van het volk. Geloof me, de begane grond was echt geen meerwaarde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht
          ..., enige wat ik jammer vind en wat je mss beter had gedaan (indien mogelijk) is mee achter het onderwerp gaan staan en vermijden dat de bomen er op staan.
          Daar ben ik het helemaal mee eens... maar het was fysiek onmogelijk. Om te beginnen stond er een massa volk deze lieve meneer te fotograferen: de beste plek kiezen was er dus niet echt bij.
          Ten tweede heb ik mijn stinkende best moeten doen om in foto 1 en 2 de lantaarnpaal uit foto 3, een hondslelijke vuilbak en de overige toeschouwers uit beeld te houden.

Het was soms letterlijk een evenwichtsoefening... maar daar doen we het toch voor zeker??

anyway... bedankt voor de positieve reacties!

Comment

eerste de voorkeur, zou hem wel croppen tot net onder de rechter voet.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Blijkbaar hebben ze hun kunstjes al wat aangepast, van enkele jaren terug. Ik heb ze ook gezien. Ze zijn echt goed.

On topic: Ik vind het heel mooie foto's. Ik heb enkel het gevoel dat je horizon scheef loopt (maar dat zal wel aan mij liggen denk ik). Heb je ze toevallig in kleur?

De tweede heeft mn voorkeur.
              Sony A200K

Comment

He die ken ik. Ik heb een half jaartje geleden hem ook op die plek gefotografeerd.
                Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

En van dat volk kan ik ook wel verstaan, als hij bezig is staat er veel volk rond.
                Ik snap enkel je keuze voor zwart wit niet goed. Volgens mij zouden ze beter zijn in kleur.
                In de eerste twee vind ik hem ook een beetje teveel in de hoek gedrukt.
                I put the sexy in dyslexia

Comment

ik zal de originelen opdiepen en online zetten.
                  Maak er maar iets moois van ;-)

Comment

Working...
                  X