Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's Vlamrock2009

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's Vlamrock2009

    Tis een tijdje geleden dat ik nog ner een optreden ben geweest...
    jammer genoeg heb ik geen flitser, en moet ik het doen met het licht dat van achter de band kwam...

    meer foto's: http://www.benthijs.be/gallery.php?s...=Vlamrock_2009


    Shutter Speed: 5/100 second
    F Number: F/5.0
    Focal Length: 62 mm
    ISO Speed: 200


    Shutter Speed: 5/100 second
    F Number: F/5.0
    Focal Length: 55 mm
    ISO Speed: 200


    Shutter Speed: 2/100 second
    F Number: F/5.0
    Focal Length: 62 mm
    ISO Speed: 400

  • #2
    Re: Foto's Vlamrock2009

    Hoi,

    Je mag gerust nog iets groter posten (900pix max aan langste zijde)

    Nu iets moeilijker beoordelen.
    Eerst een vooral even zeggen dat je goed de actie weet vast te leggen en toch rekening houd met de compo (met uitzondering van 3, iets te centraal)

    De kleuren zijn niet slecht, de derde is wel te donker.
    Bij foto 1 heb je een mooie lichtinval door de spot wat de foto voor mij een meerwaarde geeft, wel opletten met de overbelichting op het voorhoofd.

    Foto 2 is voor mij de beste, ook al staat de gitarist scheef, het heeft iets. Kleuren zijn zacht en liggen goed.

    Vrees alleen dat er tamelijk veel ruis op de foto's zit, moeilijk te zien door kleine grote.

    Weet niet of dit je eerste pogingen zijn voor concertfotografie, maar dit zijn in iedere geval leuke foto's.

    Grtz
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

    Comment


    • #3
      Re: Foto's Vlamrock2009

      Ik vind ze voor in de beginnershoek heel goed
      Zo zonder licht van voor is het inderdaad wel erg moeilijk. Een flitser moet je toch niet gebruiken, dat stoort de artiesten toch te veel en is eigenlijk 'not done'. Ik vind eigenlijk alleen de derde minder, die is echt te donker.

      Comment


      • #4
        Re: Foto's Vlamrock2009

        bedankt voor de positieve commentaren, en vond het ook vrij goed gelukt, ik ben mer een beginner,
        maar weet nu ongeveer met welke settings ik moet spele, om er goei resultaten uit te halen... alleen is het nog wat moeilijk met de belichting omwille van dat er alleen achter de muzikant licht is ofzo...

        Comment

        Working...
        X