Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste is heel leuk en geeft echt het 'You&Me' gevoel.
Als ik wat langer kijk, heb ik het wat moeilijk met de afgekapte poten, maar ik zie ook niet goed hoe je de ideale compo dan wel krijgt. Zijn poten er helemaal op? Maar dat ligt dan weer niet in de lijn met het baasje dat zowiezo afgekapt is...
De tweede lijkt mij technisch wel ok en is ook wel een mooie plaat, maar straalt bij mij niet uit wat de eerste wel doet.
Ik heb er lang overgedaan om te snijden. Het beste dat ik dacht was evenjes zijn achterbenen af te snijden, dat deed ik ook bij het baasje. Die stond zowiezo niet helmaal op de foto.
Groet Flash
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Gewoon je tijd nemen, en met veel geduld lukt het wel. Ik heb ooit eens drie minipaardjes moen opnemen die in de rij en naar de zelfde plaats moesten kijken.
Dat heeft veertig minuten in beslag genomen voor die ene foto.
Ben eens benieuwd naar uw resultaat.
Groet Flash
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment