Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoo Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zoo Antwerpen

    aquarium



    poesje



    vlooien (door glas getrokken)

    Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

  • #2
    Re: Zoo Antwerpen

    hoi,
    spijtig dat je bij 1 vrij duidelijk ziet dat hij door glas is genomen, dus niet echt scherp.
    Twee is wel degelijk een poesje en niet het roofdier dat je verwacht. die achterpoot die net is opgeheven, vind ik storend en alles is sop de voorgrond. Misschien had je de tijger er alleen scherp moeten opnemen want de achtergrond is eigelijk een beetje flauw.
    drie vind ik dan wel een mooie en hier zie je niet echt dat hij door het glas is genomen.

    Comment


    • #3
      Re: Zoo Antwerpen

      1: Nogal onscherp, waarschijnlijk als gevolg van het fotograferen door glas. Daarnaast vind ik de foto nogal druk, zonder een echt rustpunt. Het half afgesneden visje in de rechtse bovenhoek helpt ook al niet erg. Een mogelijkheid zou zijn om een crop in portretstand te maken van het middenste deel van de foto. Daardoor verdwijnt de oninteressante linkse kant en het halve visje rechts.

      2: Wat mij betreft duidelijk de beste van de drie. Ook hier lijkt iets van scherpte te ontbreken, maar dat zou wel eens door het verkleinen kunnen komen. Een wazige achtergrond zoals in de post hierboven voorgesteld wordt is zo goed als onmogelijk omdat de tijger veel te dicht tegen de achtergrond staat. Deze foto is in elk geval goed van belichting en kleuren, hoewel iets meer contrast misschien nog beter zou zijn.

      3: Deze foto doet het helemaal niet voor mij. Opnieuw ontbreekt scherpte, is het stukje autoband rechts nogal storend, en de achterkant van de apen is nu niet bepaald de meest interessante kant.

      Sorry als deze kritiek misschien wat hard overkomt, maar door te zeggen dat alles dik in orde is leren we ook niets bij, hé. In elk geval blijven oefenen, bijleren en posten.
      www.elwee.net

      Comment


      • #4
        Re: Zoo Antwerpen

        ik kan wel tegen een stootje hoor en ben hier dan ook om bij te leren.
        Ik zal dus zeker blijven oefenen met jullie tips in mijn achterhoofd.
        Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

        Comment

        Working...
        X