Na lang twijfelen of ik nu al wel iets online durf zetten doe ik het gewoon. Ik zal wel zien wat de commentaar is. Kan er alleen maar iets uit leren. Zelf ben ik nog maar een beginner zoals zovele die hier posten en hoop toch iets bij te leren met hier iets te zetten. Eind oktober begin ik met een basis cursus digitale fotografie. Kwestie van toch een basis te krijgen van iemand om daarna zelf zaken uit te proberen etc.
De foto die hier gezet is getrokken is op zich niets bijzonder. Maar wou toch graag is zien wat er van gezegd word. De tekst op de achter is helaas gewoon wat onscherp in de plaats van "uitgelopen" zoals ik gewenst had. Het is wel ééntje gewoon uit de hand getrokken, zonder statief ofzo. Photoshop heb ik nog nooit gebruikt dus foto komt op deze manier recht vanop het geheugenkaartje.
Be gentile it's my first time
De foto die hier gezet is getrokken is op zich niets bijzonder. Maar wou toch graag is zien wat er van gezegd word. De tekst op de achter is helaas gewoon wat onscherp in de plaats van "uitgelopen" zoals ik gewenst had. Het is wel ééntje gewoon uit de hand getrokken, zonder statief ofzo. Photoshop heb ik nog nooit gebruikt dus foto komt op deze manier recht vanop het geheugenkaartje.
Be gentile it's my first time
Comment