Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

24u Spa 2009

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 24u Spa 2009

Na lang twijfelen of ik nu al wel iets online durf zetten doe ik het gewoon. Ik zal wel zien wat de commentaar is. Kan er alleen maar iets uit leren. Zelf ben ik nog maar een beginner zoals zovele die hier posten en hoop toch iets bij te leren met hier iets te zetten. Eind oktober begin ik met een basis cursus digitale fotografie. Kwestie van toch een basis te krijgen van iemand om daarna zelf zaken uit te proberen etc.

De foto die hier gezet is getrokken is op zich niets bijzonder. Maar wou toch graag is zien wat er van gezegd word. De tekst op de achter is helaas gewoon wat onscherp in de plaats van "uitgelopen" zoals ik gewenst had. Het is wel ééntje gewoon uit de hand getrokken, zonder statief ofzo. Photoshop heb ik nog nooit gebruikt dus foto komt op deze manier recht vanop het geheugenkaartje.

Be gentile it's my first time

Re: 24u Spa 2009

Ik ben zelf nog maar erg beginner dus technisch heb ik nauwelijks bagage. Ik wilde enkel kwijt dat dit voor een eerste post volgens mij een hele mooie is. Er zit beweging in de auto (wielen) en het onscherpe van de achtergrond voegt hier ook aan toe. Ik ben overtuigd dat de experts inzake auto's hier wel goede tips zullen hebben qua uitsnijding etc... Voor mij is ie in ieder geval
    Paulusz

Comment

Ik vind het ook een geslaagde foto. Wel is er nog meer dynamiek uit te halen als je wel wat gaat bewerken. Foto komt wat flets over. Volgende keer nog een iets langere sluitertijd en weer goed mee pannen. Dan zal de tekst nog onduidelijker worden.

Succes en post snel nog eens wat !

Comment

Bedankt voor de tip Werner, zal er volgende keer eens rekening mee proberen houden.

Comment

Hallo Idorian,

Foto ziet er niet slecht uit, is alleen een beetje onscherp waarschijnlijk trillingen van je hand, ik denk dat de foto genomen is met een lens zonder image stabilizer en dan met een sluitertijd van 1/100sec.
          Er zit snelheid in, en je heb wat meer ruimte voor de auto dan achter de auto zoals het hoort.
          Het was precies ook niet zo'n helder weer en dan maar iso 100, was mss beter geweest 200 of 400
          Al bij al een goed begin, blijven oefenen, goed bezig.

MVG
          Thone Marc
          Autozine is het auto-magazine op Internet met autotests, autonieuws, fora en apps
          BD1717BE Canon eos 50D & eos 40D + 2 x Batterygrip BG-2EN, Canon EF 50 mm f1.8II, Canon EF 24-70 mm f2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f2.8L IS USM, Speedlite 430EX, mono- & tripod Manfrotto, Lowepro Compu trekker plus AW

Comment

Working...
          X