Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

To the memory of my childhood

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• To the memory of my childhood

vergane glorie in vlaanderen,
    hopelijk bevallen ze jullie

groetjes Lorenzo

http://jalbum.net/users/urbanbruges/
    Nikon D50 - Tamron Aspherical LD XR Di II 18 - 200 met Cokin polarizatiefilter - Nikon AF-S Nikkor 18 - 105 1:3.5-5.6 G ED VR - Nikon Speedlight SB-24

Re: To the memory of my childhood

foto twee en drie trachten er mooi uit te zien, maar dat lukt niet helemaal foto één heeft die ambitie niet.
    daarom vind ik foto één hier veruit de interessantste, er kan ook een verhaal achter zitten. ( Jammer dat de belichting iets beter kon, deur en ramen zijn wat te donker. )
    Achter foto drie zit ook een verhaal, maar dat ligt er dan weer zo vingerdik op. Niet subtiel genoeg.

Comment

Ik moet het eens zijn met Control-Z.
      De eerste foto viel me meteen op. Belichting kan misschien iets beter, maar het simpele onderwerp, het standpunt, de lijnen in de achtergrond, maak je hem speciaal.
      De tweede vind ik heel rommelig. Er staan heel veel op, maar wat is het onderwerp, en door de groothoek, staat alles heel ver weg. De derde is zo'n beetje een rechttoe / rechtaan registratie, waar ik toch compositie mis. Probeer structuur in de foto te krijgen, hier bijvoorbeeld door voor centraal te gaan. Doe moeite, en gebruik naast je fototoestel, ook je knieën. Voor mij werkt een setup, zoals de laatste, papiertje hangen, van alles klaarzetten, meer tegen dan dat het een foto goed doet. Dat hebben zo'n foto's van vergane glorie meestal niet nodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        Ik moet het eens zijn met Control-Z.
        De eerste foto viel me meteen op. Belichting kan misschien iets beter, maar het simpele onderwerp, het standpunt, de lijnen in de achtergrond, maak je hem speciaal.
        De tweede vind ik heel rommelig. Er staan heel veel op, maar wat is het onderwerp, en door de groothoek, staat alles heel ver weg. De derde is zo'n beetje een rechttoe / rechtaan registratie, waar ik toch compositie mis. Probeer structuur in de foto te krijgen, hier bijvoorbeeld door voor centraal te gaan. Doe moeite, en gebruik naast je fototoestel, ook je knieën. Voor mij werkt een setup, zoals de laatste, papiertje hangen, van alles klaarzetten, meer tegen dan dat het een foto goed doet. Dat hebben zo'n foto's van vergane glorie meestal niet nodig.

ok hartelijk dank voor jullie reactie , maar dat papiertje op de laatste foto hing er al , waarschijnlijk van een voorhanger die er foto's is komen nemen.

groetjes Lorenzo,
        ps op mn site staan de rest van de foto's
        Nikon D50 - Tamron Aspherical LD XR Di II 18 - 200 met Cokin polarizatiefilter - Nikon AF-S Nikkor 18 - 105 1:3.5-5.6 G ED VR - Nikon Speedlight SB-24

Comment

Wat ik zo jammer vind op deze site en ook op andere , dat je foto's veel bekeken worden maar nooit veel reactie's worden geplaatst.

Er zijn hier zoveel leden , dan verwacht je toch dat er dagelijks bij al dat moois die gepost word , goeie of minder goeie reactie's volgen.

groetjes Lorenzo

Comment

Working...
          X