Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Macro

    Hier ben ik terug met een kersverse macrofoto! Dit is een blaadje ondergedompeld in de Lesse, genomen dit weekend tijdens een mooie wandeling in de Ardennen. Het water reflecteert wel iets teveel licht maar ik hoop dat het de macroliefhebbers toch een beetje bevalt



    Compact camera Olympus FE-210
    f3,5
    1/30s
    ISO-100
    7 mm

    Jolene Xxx

  • #2
    Re: Macro

    De foto ziet er voor mij technisch perfect uit. Alleen kan het blaadje mij jammer genoeg niet echt boeien. Vergeleken met jouw vorige post is dit wel een enorme vooruitgang.

    Een mening van een beginneling.
    Alvast bedankt voor het komen kijken en de commentaren.
    Kurt's Photo Gallery op Flickr
    Sony a6600 met Tamron 18-300 f/3.5-6.3 en Tamron 17-70 f/2.8

    Comment


    • #3
      Re: Macro

      Oorspronkelijk geplaatst door Drumpy Bekijk bericht
      De foto ziet er voor mij technisch perfect uit. Alleen kan het blaadje mij jammer genoeg niet echt boeien. Vergeleken met jouw vorige post is dit wel een enorme vooruitgang.

      Een mening van een beginneling.
      Dankjewel, dat is wel eens leuk om te horen! Ja, boeiend is het inderdaad niet maar ik wou eerder rustiek weergeven: een blaadje dat tijdens z'n hele leven niets anders te doen heeft dan kabbelen op het water. Toch bedankt

      Comment


      • #4
        Re: Macro

        er zou nog een diertje op het blad moeten zitten
        zou een knappe achtergrond zijn

        foto is in orde naar mijn mening

        Comment


        • #5
          Re: Macro

          Oorspronkelijk geplaatst door Jolene Bekijk bericht
          Hier ben ik terug met een kersverse macrofoto! Dit is een blaadje ondergedompeld in de Lesse, genomen dit weekend tijdens een mooie wandeling in de Ardennen. Het water reflecteert wel iets teveel licht maar ik hoop dat het de macroliefhebbers toch een beetje bevalt



          Compact camera Olympus FE-210
          f3,5
          1/30s
          ISO-100
          7 mm

          Jolene Xxx
          Schitterend. Ik heb net dezelfde foto's hier in de goot. Wat wil je nu vertellen. Ik zie echt niet aan de foto dat dit in de Lesse of Semois of Rio Grande is genomen.
          Next
          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

          Comment


          • #6
            Re: Macro

            Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
            Schitterend. Ik heb net dezelfde foto's hier in de goot. Wat wil je nu vertellen. Ik zie echt niet aan de foto dat dit in de Lesse of Semois of Rio Grande is genomen.
            Next
            Dit was gewoon ter informatie, sommige mensen weten dat graag, anderen dan weer niet. Toch bedankt

            Comment


            • #7
              Re: Macro

              Oorspronkelijk geplaatst door wildsheep Bekijk bericht
              er zou nog een diertje op het blad moeten zitten
              zou een knappe achtergrond zijn

              foto is in orde naar mijn mening
              Ja, vind ik ook! Ik had enkele macrofoto's met een diertje op maar die waren te wazig dus is het bij deze gebleven... Natuurlijk kun je van een compactcamera niet verwachten dat je dezelfde resultaten verkrijgt als bij een spiegelreflex... If I had the money...

              Comment


              • #8
                Re: Macro

                Ik snap het punt ook niet goed ?
                wil je dan op de foto zien waar hij gemaakt is ? en hoe zou je dat doen ?
                ik vind het wel leuk om iets meer over de foto zelf te oordelen.
                Last edited by wildsheep; 27 augustus 2009, 14:15.

                Comment


                • #9
                  Re: Macro

                  Oorspronkelijk geplaatst door wildsheep Bekijk bericht
                  Ik snap het punt ook niet goed ?
                  wil je dan op de foto zien waar hij gemaakt is ? en hoe zou je dat doen ?
                  ik vind het wel leuk om iets meer over de foto zelf te oordelen.
                  Ja, dat is niet zo evident denk ik... Maar soit, als je zo een foto thuis in de goot kunt nemen ben je een bofkont hé, niet dat de foto zo schitterend is maar zo'n stenen vind ik niet zo vaak terug in mijn goot:d Xxx

                  Comment

                  Working...
                  X