Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
spin
Collapse
X
-
-
Re: spin
Mocht je het zelf nog niet gezien hebben is het probleem bij beide scherpte. Daarbuiten zijn de foto's niet echt orgineel meer te noemen. Ikzelf worstel ook nog met het diafragme en sluitertijden.
Mijn beginners mening.Alvast bedankt voor het komen kijken en de commentaren.
Kurt's Photo Gallery op Flickr
Sony a6600 met Tamron 18-300 f/3.5-6.3 en Tamron 17-70 f/2.8
-
De eerste heeft een mooie achtergrond (door het grote diafragma), maar hierdoor staat de spin er ook niet helemaal scherp op. De scherpte over het algemeen kan ook beter. De flits is de foto ook niet ten goede gekomen. Ik neem zelf ook al mijn macrofoto's zonder de standaardflits op mijn camera, omdat natuurlijk licht een mooier effect geeft.
Bij de tweede zit de scherpte toch vrij goed denk ik. Alleen spijtig van de (bijna) uitgebrande vlakken op de zwaan, want hierdoor verliest de zwaan ook vrij veel detail.
canon eos 400D + 100mm macro + 70-300mm IS + 55-200mm + 18-55mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans400D Bekijk berichtDe eerste heeft een mooie achtergrond (door het grote diafragma), maar hierdoor staat de spin er ook niet helemaal scherp op. De scherpte over het algemeen kan ook beter. De flits is de foto ook niet ten goede gekomen. Ik neem zelf ook al mijn macrofoto's zonder de standaardflits op mijn camera, omdat natuurlijk licht een mooier effect geeft.
Bij de tweede zit de scherpte toch vrij goed denk ik. Alleen spijtig van de (bijna) uitgebrande vlakken op de zwaan, want hierdoor verliest de zwaan ook vrij veel detail.
þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk berichtveel gerbuiken een oud filmrolletje om de flit te laten afzwakken ;-)
Ik wil nog een opzet flitser kopen maar had hem waarschijnlijk gewoon beter zonder flits kunnen nemen. Nog maar wat uit proberenCanon EOS 450D + EF-S 18-55 IS + Tamron objectief 70-300 1:4-5.6
Comment
Comment