Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
eerste foto's
Collapse
X
-
-
Re: eerste foto's
Hey,
Welkom maar graag eerst de forum-regels eens doornemen, zeker paraaf 2.3 en 2.8: grootte en aantal afbeeldingen!
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zicolas Bekijk berichtHey,
Welkom maar graag eerst de forum-regels eens doornemen, zeker paraaf 2.3 en 2.8: grootte en aantal afbeeldingen!
Oh jee sorry had dat inderdaad niet gelezen heb er 1 afgehaald en de rest aangepast
SorryLast edited by proekie; 23 augustus 2009, 13:11.Canon EOS 450D + EF-S 18-55 IS + Tamron objectief 70-300 1:4-5.6
Comment
-
-
knappe foto's
de eerste is echt iets speciaal en ik hou er wel van
bij de leeuw vind ik het plantje aan de onderkant een beetje storend , leid mijn aandacht een beetje af. misschien zijn de kleuren ook iets te flets.
de derde vind ik ook een geslaagde foto
niet slecht voor de eerste keer
mening van een beginner
Comment
-
Hallo,
Mooie "eerste" fotos hoor
Voorkeur voor de eerste, maar die had ik wel anders gecropt, meer zo
Ik ben wel wat kwaliteit verloren maar van het origineel moet dit zeker haalbaar zijn.
(als je wil haal ik de foto terug weg hoor)
Greets
Lena---------------------------------------------------------------
Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
www.lenafotografie.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk berichtHallo,
Mooie "eerste" fotos hoor
Voorkeur voor de eerste, maar die had ik wel anders gecropt, meer zo
Ik ben wel wat kwaliteit verloren maar van het origineel moet dit zeker haalbaar zijn.
(als je wil haal ik de foto terug weg hoor)
Greets
Lena
Nee super zo leer ik weer wat ik wist tot net niet eens wat croppen was. Ben me nu ook aan het verdiepen in het bewerken. Ik heb nog nooit een foto bewerkt.Canon EOS 450D + EF-S 18-55 IS + Tamron objectief 70-300 1:4-5.6
Comment
-
Hele mooie eerste, zeker als eerste foto's. Ik zou enkel geprobeerd hebben lichtvlek in de achtergrond weg te werken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arc0sS Bekijk berichtMooie vlinder
Misschien wat groter plaatsen zoals Lena voorstelde
ik heb er dit van gemaakt na veel stuntelenCanon EOS 450D + EF-S 18-55 IS + Tamron objectief 70-300 1:4-5.6
Comment
-
Hallo,
Dat is al beter maar je onderwerp (vlinder) staat volgens mij te veel in het midden. Plaats hem eens minder centraal en geef hem wat ruimte in de kijkrichting, dan is hij top
Zie je hoe scherp hij nog is?! Mooi hoor!
Greets
Lena---------------------------------------------------------------
Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
www.lenafotografie.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk berichtHallo,
Dat is al beter maar je onderwerp (vlinder) staat volgens mij te veel in het midden. Plaats hem eens minder centraal en geef hem wat ruimte in de kijkrichting, dan is hij top
Zie je hoe scherp hij nog is?! Mooi hoor!
Greets
Lena
Ik denk dat ie zo beter zou moeten zijn Ik kom er nu wel achter dat je met bijsnijden hele verschillende foto's krijgt echt geweldig
Last edited by proekie; 24 augustus 2009, 22:31.Canon EOS 450D + EF-S 18-55 IS + Tamron objectief 70-300 1:4-5.6
Comment
Comment