Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Engel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Engel

Wat gespeeld met de compositie tov het lijnenspel op de achtergrond. Mijn voorkeur gaat naar nummer 1

f5.6
    1/400s
    ISO 100
    EV 0
    50mm

f5.6
    1/800s
    ISO 100
    EV 0
    35mm

f5.6
    1/640s
    ISO 100
    EV 0
    26mm
    Sony A300 : 18-70 mm + 55-200 mm + Tamron 90mm 2.8 Macro + Sony 50mm 1.8 + Tamron 17-50mm 2.8 DI II + HVL-F42A flitser
    http://digitalefotografietm.blogspot.com

Re: Engel

Mooi hoor, alle drie eigenlijk, en je slaagt in je opzet.
    IK ga toch voor de derde. Voor mij heb je dara het interessantste standpunt naar het onderwerp toe, en daar spelen de lijnen op de achtergrond voor mij ook het meest mee.

Comment

Indien het op de locatie mogelijk was geweest, zou ik gekozen hebben voor een wat langer brandpuntsafstand en een grotere lensopening. Wat mij stoort (ook bij de eerder geplaatste opnamen) is het groen. Ik weet het: je kunt het niet wegknippen, maar het stoort wel.

Comment

Ik ga ook voor foto3, frontaal zicht plus de dak-lijnen die meewerken met het onderwerp.

Comment

Foto 1: te rommelig, de lijnen in de achtergrond versterken het onderwerp niet
          Foto 2: best leuk. Mocht zelfs beeldvullend zijn, rechts een stuk af en een stap naar links.
          Foto 3: goeie compo, de lijnen versterken duidelijk je onderwerp. Knap.

Comment

Working...
          X