Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

old-grain

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• old-grain

Weer wat geëxperimenteerd met z/w en korrel.
    Bedoeling is een old-fashioned foto (vandaar ook het vignet).
    Heb er eigenlijk zoveel op gekeken dat ikzelf denk dat ik hier geen oordeel meer kan over geven, wat denken jullie hiervan:

Toch wel eigenaardig dat als je zo "in de foto" zit dat je er zelf geen idee meer van hebt of je nog goed bezig bent.

Re: old-grain

Oorspronkelijk geplaatst door Zicolas Bekijk bericht
    Toch wel eigenaardig dat als je zo "in de foto" zit dat je er zelf geen idee meer van hebt of je nog goed bezig bent.
    Als je zelf begint te twijfelen, ben je ofwel aan het leren, ofwel fout bezig...
    Bewerken is niet simpel, zeker niet met het kritische publiek dat je hier hebt, maar ik doe het nooit voor het publiek, maar voor mezelf. Wat ik goed vind, is goed voor mij.

De bewerking is er wat mij betreft, niet over, en kan best voor deze foto. De foto zelf... ik vind hem wat krap in 't kader zitten en op één of andere manier kijkt hij niet makkelijk.

Comment

ik vind het een prachtige foto. de kerk zit wat krap in het kader, maar dat stoort me niet omdat het vooral een foto met documentaire waarde is. ze wil niet perse mooi zijn.
      ook de subtiele bewerking kan ik smaken.

Comment

inderdaad krap in het kader, maar bij veel van die oude postkaarten zit de kerk ook krap in het kader. In die zin stoort het niet, gezien de combinatie met de bewerking.
        Vriendelijke groeten, Sven
        Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

Comment

Waw-foto naar mijn mening.
          Alleen de parkeerlijnen storen me een beetje bij de old-fashion-look.

Comment

Working...
          X