Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

belgium by night

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • belgium by night

    15sec
    F/8.0
    ISO 200

    Gemeente Boom gelegen aan de rupel

    30sec
    f/25.0
    ISO 800

    A12 rond 22u


  • #2
    Re: belgium by night

    Lees dit draadje eens, vooral post 10.Nu zit er teveel ruis in en wat bewegingsonscherpte
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

    Comment


    • #3
      Re: belgium by night

      Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
      Lees dit draadje eens, vooral post 10.Nu zit er teveel ruis in en wat bewegingsonscherpte
      Jep eens goed door lezen het zijn de beste tips voor nacht en avondopnames

      Je zit met je instellingen een beetje fout je ISO 800 op Foto 2 en Foto 3 ( de ruis ) veel te hoog , zo ook je diafragma F25 zou ik zeker niet gebruiken maar met de tips in het andere topic moet het wel lukken

      Groeten

      Joeri
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

      Comment


      • #4
        Re: belgium by night

        Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
        Jep eens goed door lezen het zijn de beste tips voor nacht en avondopnames

        Je zit met je instellingen een beetje fout je ISO 800 op Foto 2 en Foto 3 ( de ruis ) veel te hoog , zo ook je diafragma F25 zou ik zeker niet gebruiken maar met de tips in het andere topic moet het wel lukken

        Groeten

        Joeri
        staan idd goede tips bij. ik ga een van de dage al trug foto's trekken bij schemerlicht, dan kan ik er rekening mee houden

        Comment

        Working...
        X