Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wat ik denk is niet belangrijk maar dit is een veel geziene bewerking van enkele jaren terug. Bepaalde delen in ZW en de andere in kleur. Ik zou dit niet doen. De tekst en kader zou ik ook weglaten. Verder zit de scherpte wel goed. Heb je deze in kleur ? Misschien er even bijzetten.
Groet Flash
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Wat ik denk is niet belangrijk maar dit is een veel geziene bewerking van enkele jaren terug. Bepaalde delen in ZW en de andere in kleur. Ik zou dit niet doen. De tekst en kader zou ik ook weglaten. Verder zit de scherpte wel goed. Heb je deze in kleur ? Misschien er even bijzetten.
Groet Flash
Hoi flashsplash: wat zou jij dan doen met rally foto's?
Ik ben zelf niet te vinden om die methode dat men altijd de mooie foto's schuin plaatst
Eerst twee tips...
1. Lees eerst de forumregels een keertje :
- enkel foto's plaatsen die je zelf gemaakt hebt, dus zet die éne maar achter een link
- slecht drie foto's per post.
2. Lees eens wat flashplash geschreven heeft, en jou reactie daarop...
- Waar schrijft hij dat schuine foto's beter zijn ?
- Hij vraagt gewoon de foto te plaatsen, zonder de zw/w bewerking en zonder de kaders.
Wat mij betreft... de eerste foto is goed gemaakt en de andere ook, maar ik zou de bewerking, en zeker de kader, die dan nog de mensen in het decor doorsnijdt achterwege laten.
Er zijn geen vaste regels voor rallyfotografie, maar een regel voor beweging in een foto is, om te proberen, de wagen de compo te laten inrijden, m.a.w. meer ruimte voor de wagen, dan er achter. Ik vind bijvoorbeeld de foto met de gele wagen heel goed, omdat je het bochtenwerk in die foto meegeeft.
Comment