Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Turkije

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Turkije

Terug van een reisje naar Gumbet en dit zijn de eerste foto's die er zijn uitgekomen. Eerste 2 foto's zijn genomen in Epheze en de laatste foto is genomen s'nachts in Gumbet zelf.

Dit zijn terug wat foto's van een beginneling dus nuttige tips zijn zeker welkom

Grtz,
    Benny
    Last edited by benzy_d; 22 augustus 2009, 16:22.

Re: Turkije

Hoi,

je foto's mogen 900 pixels aan de langste zijde zijn, en je laat er best ook wat ruimte tussen (enter); kijkt makkelijker.

De eerste vind ik wel een mooie, met die compo en de wazige achtergrond.

Bij de tweede vind ik 't spijtig dat de onderbenen van de mensen afgesneden zijn, blijkbaar trekt dat toch m'n aandacht.

De derde wringt wat van compositie denk ik. Misschien was een panorama mooier, met minder lucht en meer spiegeling, maar dan ben je de maan wel kwijt.

Groetjes
    Silke
    Canon Eos 40D + 17-55mm f2.8

Comment

Ze zijn alledrie best goed wat compositie en kleur en belichting betreft, ok de tweede is een moeilijke keuze, met of zonder mensen op, de derde is misschien toch wel iets te lang belicht. Ze iets uit lekaar posten helpt om ze te beoordelen.

Comment

Thx voor de comments alleszinds, de foto's zijn nu uit elkaar

Spijtig genoeg heb ik van de eerste geen foto met de mensen er niet op. Er liep ietsje te veel volk rond. Ik kon ook niet meer achteruit gaan / platter gaan liggen om die foto te nemen

Ik heb ook gewone horizon foto's by night zonder maan dus maar die met de maan gaf zo juist dat ietsje meer. De wakende maan over een stad die nooit slaapt

Grtz,
        Benny

Comment

Working...
        X