Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Waw, ben zelf nog maar beginner, maar vind wel dat hij uitstraling heeft. Figuur op de voorgrond is erg angstaanjagend. De zachte kleuren en ietwat wazige achtergrond maken er iets mysterieus van.Doet me denken a Indiana Jones-taferelen...
Je mag de foto wat groter posten (900 pixels langste zijde) dan is hij wat beter te bekijken. Ook zou ik de witbalans even goed instellen, de foto is nu wel heel erg oranje gekleurd.
De foto is hier en daar ook overbelicht. Ik denk dat de ISO en sluitertijd wat lager konden. De scherpte lijkt meer op de armen/handen te liggen, dan op de kop van dit griezelige schepsel
Ik heb het oranje er wat uitgetrokken: (anderen hier kunnen dat veel beter dan ik)
Leuke en mooie zandsculptuur! Het heeft inderdaad iets mysterieus!
Ik moet eerlijk toegeven dat mijn voorkeur nog steeds uitgaat naar de oorspronkelijk geposte foto.. (door het oranje veel warmer)
Ik vraag me een beetje af waarom je de foto getrokken hebt met een iso 400 en een sluitertijd van 1/3seconde. Beweging is hierbij onvermijdelijk wanneer men fotografeert uit de hand, wat resulteert in een onscherpe foto. (Ik vermoed dat je een statief hebt gebruikt, ofwel heb je nog een vaste hand )
Zelf fotografeer ik ook liever zonder flits, maar je had je iso waarde wat hoger moeten zetten zodat je sluitertijd wat korter kan..
Canon EOS 450D - EF-S 18-55 mm f 3.5 - 5.6 IS - EF 50 mm f 1.4 USM
De foto werd zonder statief getrokken, dus heb wat stabiliteitsgeluk gehad
Ik wou die oranje gloed ten volle benutten vandaar dat ik de iso-waarde op 400 had staan, zal hem de volgende keer eens wat opschroeven, merciekes voor de tip
Comment