Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Proficiat met deze foto die ik zag in HOF! Prachtige foto met goede belichting, die dreigende wolken en mooie details. De timing is hier ook perfect...knap werk!
leukleuk om zo snel in het HOF te komen !
kheb mijn d60 nogmaar een goeie 2 maand !
alleszinds iedereen bedankt, nogmaals, voor de zeer aangename reacties !
@ lena: bij uw foto's zitten meerdere prachtexemplaren hoor !!
Hoooo vandaar dat ik zulk gezicht trok toen ik de HOF bezocht. Ik had zo iets van: heu??? Ik heb deze toch niet zien staan in de SC van landschappen deze week. En zelfs niet in Beoordeling. ????
Even opzoekken en blijkt dat deze recht vanuit beginnershoek is gekomen. (deze afdeling bezoek ik eigenlijk nauwelijks)
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment