Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste Macroshoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste Macroshoot

    Dit is mijn eerste post op het forum van BD Ik heb zeer lang getwijfeld of het wel de moeite zou zijn maarja, dat zal ik nu wel te weten komen door de reacties zeker

    Het is mijn eerste poging tot macro-fotografie genomen in de Toontuinen te Hoegaarden.
    Ik ben nog niet zo lang met fotografie bezig dus alle commentaar is welkom

    Canon EOS 1000D | Canon 18-55mm IS | Canon 55-250mm IS |

  • #2
    Re: Eerste Macroshoot

    mijn mening zou het beter geweest zijn mocht je hem schuin op de kop kunnen nemen hebben ...
    qua kleuren zit hij wel lekker vind ik

    groet u

    Comment


    • #3
      Re: Eerste Macroshoot

      Oorspronkelijk geplaatst door sosbauer Bekijk bericht
      mijn mening zou het beter geweest zijn mocht je hem schuin op de kop kunnen nemen hebben ...
      qua kleuren zit hij wel lekker vind ik

      groet u
      Als de vlinder zich zou gedraaid hebben zou het inderdaad beter geweest zijn, maar de vlinder bleef heel de tijd zo zitten, en ik kon me ook niet verplaatsen want dan zou ik een gebouw als achtergrond gehad hebben
      En bedankt voor je reactie btw
      Canon EOS 1000D | Canon 18-55mm IS | Canon 55-250mm IS |

      Comment


      • #4
        Re: Eerste Macroshoot

        Jammer dat je de postdistale vlekken er niet scherp op kreeg. persoonlijk vind ik het een beetje vreemd dat de achterkant van de foto scherp is en de voorkant wazig. alhoewel ik ook altijd probeer de kop scherp te hebben. Dit probleem ging er idd niet zijn moest de vlinder gedraaid zijn, hehe.
        blijven proberen zou ik zeggen

        Comment


        • #5
          Re: Eerste Macroshoot

          Oorspronkelijk geplaatst door nik.dooms Bekijk bericht
          Jammer dat je de postdistale vlekken er niet scherp op kreeg. persoonlijk vind ik het een beetje vreemd dat de achterkant van de foto scherp is en de voorkant wazig. alhoewel ik ook altijd probeer de kop scherp te hebben. Dit probleem ging er idd niet zijn moest de vlinder gedraaid zijn, hehe.
          blijven proberen zou ik zeggen
          Ik geef je gelijk, helemaal scherp zou het een pak beter zijn. Maar ik ben al blij dat de kop scherp is Ik blijf zeker proberen voor betere fotos
          Canon EOS 1000D | Canon 18-55mm IS | Canon 55-250mm IS |

          Comment


          • #6
            Re: Eerste Macroshoot

            Ik zou hier gekozen hebben voor scherpe vleugels en een onscherpe kop. Van de kop zie je toch bijna niets. Soms mag je afwijken van de regel dat de ogen scherp moeten zijn.
            Dit is zo'n geval
            Robby
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

            Comment

            Working...
            X