Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Purdy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Purdy



    Purdy in de tuin.
    Canon 450D

  • #2
    Re: Purdy

    In de eerste plaats, het is een bijzonder mooie kat, ik ben der weg van!
    Maar meer van de kat dan van je foto, de reden... je hebt het jezelf weer zeer gemakkelijk gemaakt en het poezebeest van boven naar onder gefotgrafeerd.
    Portretten van mensen, maar ook van dieren die maak je op ooghoogte van je model, dus als poes op de grond zit, zal jij op je buik moeten gaan om dat te halen.

    Probeer het is en stuur nog wat beelden van Purdy.

    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Purdy

      aan alle kanten croppen zou hier kunnen, alleen die mooie kop en alles er omheen eraf.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Purdy

        Hallo Jeff,

        Heb ik geprobeerd maar vond de eerste persoonlijk mooier.



        Ik heb mijn camera nog niet zo lang en moet nog veel oefenen.

        Groeten, Wim
        Canon 450D

        Comment


        • #5
          Re: Purdy

          Ik vind die eerste persoonlijk wél erg knap. 'Het is best om op ooghoogte...', dat kan in 90% van de gevallen wel zo zijn, maar soms mag je de regeltjes is aan je laars lappen, en ik vind dat dat hier zeer gepast is. Het 'kadertje' van onscherpe bladeren is ook goed, net zoals de ogen die er zeer mooi uitkomen. Me like
          "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
          website fotoblog

          Comment


          • #6
            Re: Purdy

            Prachtig , ik vind de twee meer mijn zin, maar zou nog wat meer afsnijden (croppen) zodat het hoofd netjes op het sterkpunt komt regel van derden.
            En en ietsje meer opscherpen.
            Ik zal is proberen met je tweede foto.



            Als je dit doet met het orginele bestand gaat de kwaliteit er op vooruit!
            MVG, Jeff
            Last edited by Digipics357; 17 augustus 2009, 15:29.
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #7
              Re: Purdy

              Deze foto is op ooghoogte is gemaakt. Reden is dat het lichaam en de ogen op één lijn staan zoals bij een liggende of wandelende kat. Daarom volg ik Basti haar comment.
              Dit is een pose die we niet gewoon zijn, maar vraag het eens an een vogel.
              Lekker scherp op de ogen en mooie kleuren.
              Mooie details in de pels
              Robby
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

              Comment

              Working...
              X