Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het onderwerp is m.i. goed gekozen, en gezien een onderwerp, meestal al de helft van de foto maakt, heb je hier geen slechte foto. Scherpte en DOF zitten ook prima en de belichting mag er ook zijn.
Toch vind ik het geheel vrij flets ogen. Er mocht m.i. ietwat meer pit in de afwerking.
Een paar storende puntjes zijn voor mij, het schouderbandje rechts voor, de heel lichte doorkijk links op de foto, het glimmende neusje, en nu je toch al afgesneden hebt, zou ik bovenaan nog net iets meer afdoen, om de ogen op een sterkere plaats te brengen.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Het onderwerp is m.i. goed gekozen, en gezien een onderwerp, meestal al de helft van de foto maakt, heb je hier geen slechte foto. Scherpte en DOF zitten ook prima en de belichting mag er ook zijn.
Toch vind ik het geheel vrij flets ogen. Er mocht m.i. ietwat meer pit in de afwerking.
Een paar storende puntjes zijn voor mij, het schouderbandje rechts voor, de heel lichte doorkijk links op de foto, het glimmende neusje, en nu je toch al afgesneden hebt, zou ik bovenaan nog net iets meer afdoen, om de ogen op een sterkere plaats te brengen.
Hey FestinaLente, nogmaals bedankt voor de tips, ik zal de foto is bijwerken en als hij klaar is post ik wel een update.
Comment