Hier zijn 3 foto's van Mira, de hond van mijn vriendin. Mira is een Chow Chow (vrouwtje), een Chinese hond met blauwe tong.
Foto 1: Vandaar de titel van mijn post. Het kattenjong kwam even de hond uitdagen. Mira is echter te oud geworden om zich daar nog druk om te maken... Ik had liever het katje ook scherp gehad, maar veel tijd gaf ze me niet, want ze was snel weer weg.
Camera Model: NIKON CORPORATION (NIKON D60)
Lens Focal Length: 38,00 mm ()
Shutter Speed: 1/250 sec
F-Number: F5,6
ISO: 100
Compensation: EV 0/6
Foto 2: Mira. Hier had ik liever wazigere achtergrond gehad.
Lens Focal Length: 48,00 mm ()
Shutter Speed: 1/1000 sec --> deze had veeeel lager gekunnen veronderstel ik... rond 1/50?
ISO: 200
Compensation: EV 2/6
Foto 3: Mira. Jammer dat de schaduw snel begon op te zetten. Mira ligt in de zon, maar de linkse kant is voor mij iets te donker. Meer croppen links zou dan weer afdoen aan de compo denk ik.
Lens Focal Length: 55,00 mm (18-55 mm F3,5-F5,6)
Shutter Speed: 1/160 sec
Bedankt voor jullie reactie,
Groeten,
Jeroen
Foto 1: Vandaar de titel van mijn post. Het kattenjong kwam even de hond uitdagen. Mira is echter te oud geworden om zich daar nog druk om te maken... Ik had liever het katje ook scherp gehad, maar veel tijd gaf ze me niet, want ze was snel weer weg.
Camera Model: NIKON CORPORATION (NIKON D60)
Lens Focal Length: 38,00 mm ()
Shutter Speed: 1/250 sec
Foto 2: Mira. Hier had ik liever wazigere achtergrond gehad.
Lens Focal Length: 48,00 mm ()
Shutter Speed: 1/1000 sec --> deze had veeeel lager gekunnen veronderstel ik... rond 1/50?
ISO: 200
Compensation: EV 2/6
Foto 3: Mira. Jammer dat de schaduw snel begon op te zetten. Mira ligt in de zon, maar de linkse kant is voor mij iets te donker. Meer croppen links zou dan weer afdoen aan de compo denk ik.
Lens Focal Length: 55,00 mm (18-55 mm F3,5-F5,6)
Shutter Speed: 1/160 sec
Bedankt voor jullie reactie,
Groeten,
Jeroen
Comment