Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dierentuin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dierentuin

Afgelopen zondag naar antwerpen geweest, naar de Zoo.
    Advies ter harte genomen, en ik hoop dat deze beter zijn.

gr, jacques
    Nikon en glaswerk

Re: Dierentuin

Hey Jacques,

Mooie waarnemingen van de dierentuin. Ik zou echter je witbalans meer instellen richting shade aangezien deze dieren allemaal in de schaduw zaten met dit warm weer. De fotos vertonen een blauw/ grijze schijn die je kan weghalen doorje witbalans aan te passen

Grtz
    http://www.vankeyenberg.be/?page_id=27

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart VK Bekijk bericht
      Hey Jacques,

Mooie waarnemingen van de dierentuin. Ik zou echter je witbalans meer instellen richting shade aangezien deze dieren allemaal in de schaduw zaten met dit warm weer. De fotos vertonen een blauw/ grijze schijn die je kan weghalen doorje witbalans aan te passen

Grtz
      Dank je wel voor je reactie Bart,

Bedoel je met witbalans de kleurtemperatuur waar ik bij direct zonlicht mijn waarde op 5200 (k) moet zetten ?

mvg, jacques
      Nikon en glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jacques1 Bekijk bericht
        Dank je wel voor je reactie Bart,

Bedoel je met witbalans de kleurtemperatuur waar ik bij direct zonlicht mijn waarde op 5200 (k) moet zetten ?

mvg, jacques
        Er zijn presets in de witbalans, en je kan deze manueel kiezen. Ik vind dit helemaal geen slechte foto's. De eerste en de laatste vind ik de beste. De kleuren zijn misschien niet helemaal dat, maar toch meen ik dat ze niet erg veel afwijken van de realiteit. Bij de tweede foto mis ik een beetje het tweede oog. Bij de eerste foto, als je hem nog beter wil, zou ik die twee oranje dingetjes wegclonen, omdat ze veel aandacht vragen. Licht is goed onder controle en scherpte kan misschien nog beter (zou het verkleinen kunnen zijn).

Comment

Working...
        X