Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus e-420: kubus aan de wandel...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Olympus e-420: kubus aan de wandel...

Mijn eerste foto hier op Belgiumdigital. Ik kom zelf uit Nederland, maar kijk al en tijdje mee op dit forum en vind dit een leuke vriendelijke plek, vandaar dat ik hier regelmatig foto's wil gaan posten.

Eergister mijn eerste spiegelreflexcamera gehaald (na jarenlang met een compactcamera gespeeld te hebben), na een half uur 'schieten' kwam deze foto eruitrollen:

Kritiek mag zeker, graag zelfs!

Groeten,

Michael

Re: Olympus e-420: kubus aan de wandel...

Ik vind het wel iets hebben. De kubus staat gelukkig niet centraal. De witte streep vraagt misschien nét iets teveel aandacht om er een rustige foto van te maken. Het is leuk dat de stippelijn wat diepte geeft aan de foto. De kleur van het asfalt is wel een ongelukkige kleur vind ik, maar asfalt heeft nu eenmaal overal die kleur
    ~~Zet de tijd voor Eeuwig stil~~
    Nikon D60 / Nikkor 18 - 55 / Nikkor 55 - 200

Comment

Bedankt voor je feedback! Ik doe express nog even niets met nabewerking, wil me eerst richten op de compositie.

Comment

Ik vind het tof gevonden, en vind de DOF ook prima.
        Canon Eos 40D + 17-55mm f2.8

Comment

Ik doe express nog even niets met nabewerking, wil me eerst richten op de compositie.
          een heel goed idee

Comment

Ik sluit me aan bij al wat er al is gezegd en voeg er nog aan toe dat je focuspunt net ietsje teveel naar voren ligt (test eens op front/back focus) en dat het een erg leuk idee is. Met nabewerking kan je de kleurtje snog net ietsje levendiger maken, maar das misschien iets wat later nog kan komen

Comment

Working...
            X