Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D60 eerste test

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon D60 eerste test

1/100
    f 14.0
    iso 200
    Last edited by bramvda; 13 augustus 2009, 12:31.

Re: Nikon D60 eerste test

Hoi,

Leuke eerste test, mooie abstracte foto. Kleuren zijn goed en mooie omkadering.

Maw vind het wel iets hebben

grtz
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

Comment

Ik vind hem ook mooi, ik mis alleen nog iets waar je oog naar toe wordt getrokken.

Comment

Ik had een vriend die erg veel foto's nam puur om de Texture. Daar doet dit me aan denken. Leuk

Comment

Ja je foto is mooie ja kan je me ook zeggen van waar je keuze voor een diafragma van F14 en je sluitertijd van 1/100 je iso is goed als je twijfeld aan je keuzes moet je deze foto eens op automaat trekken zo bouw je voor je zelf een referentie op i.v.m. je instellingen test nadien met een stand naar keuze in jou geval manueel en vergelijk je foto's maar eens

Groeten

Joeri
          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
            Ja je foto is mooie ja kan je me ook zeggen van waar je keuze voor een diafragma van F14 en je sluitertijd van 1/100 je iso is goed als je twijfeld aan je keuzes moet je deze foto eens op automaat trekken zo bouw je voor je zelf een referentie op i.v.m. je instellingen test nadien met een stand naar keuze in jou geval manueel en vergelijk je foto's maar eens

Groeten

Joeri
            Ik wou de foto onderbelichten zodat de contrasten meer in het oog sprongen.

Comment

Probeer eens in RAW te werken zo kan je ook wat meer kanten op met je belichting

Groeten

Joeri
              Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
              www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
                Probeer eens in RAW te werken zo kan je ook wat meer kanten op met je belichting

Groeten

Joeri
                merci

Comment

Post ook eens je foto op max grote. Zal de foto ten goede komen.
                  Robby
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                    Post ook eens je foto op max grote. Zal de foto ten goede komen.
                    Robby

[Mod]
                    Deze foto is te groot, gelieve bij een volgend bezoekje de afmetingen aan te passen. Max 900 pixels en 400KB.

Mvg Sannepoes
                    Last edited by Sannepoes; 15 augustus 2009, 10:30.

Comment

De max grote is wel heel fanatiek gepost,maar ik vind de foto wel wat hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door werner7385 Bekijk bericht
                        De max grote is wel heel fanatiek gepost,maar ik vind de foto wel wat hebben.
                        hehe ineens goe doen eh

Comment

Mooie foto,al eens geprobeert in zw/w omte zetten???

Comment

Working...
                          X