Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MOTO GP Assen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MOTO GP Assen

    Hier een beeld van Rossi bij zijn 100ste overwinning. http://
    Last edited by U1313; 12 augustus 2009, 16:38. Reden: beeld te groot

  • #2
    Re: MOTO GP Assen

    De snelheid van de racer wordt hier duidelijk weergegeven...zeker een pluspunt bij deze opname is het opgeheven voorste wiel.
    "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

    Comment


    • #3
      Re: MOTO GP Assen

      Oorspronkelijk geplaatst door lockdriver Bekijk bericht
      De snelheid van de racer wordt hier duidelijk weergegeven...zeker een pluspunt bij deze opname is het opgeheven voorste wiel.
      Hier ben ik het niet echt mee eens , ik vind net dat er niet genoeg snelheid in de foto zit je ziet de spaaken van het wiel .

      Je Diafragma tussen F8 en F16 sluitertijd 1/250 of iets hoger en je panning zal veel meer spanning krijgen

      Hij mag ook wat scherper , wat wel goed is dat de motor laat in rijden in je foto

      Voor goede tips klik een op dit topic

      Groeten

      Joeri
      Last edited by Pbj; 13 augustus 2009, 14:13.
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

      Comment


      • #4
        Re: MOTO GP Assen

        Ik vind de beeldsnede goed, maar iets doet mij vermoeden dat er wel heel veel weggeknipt is ...
        David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

        Comment


        • #5
          Re: MOTO GP Assen

          Dit is 3/5 van het originele beeld.

          Comment


          • #6
            Re: MOTO GP Assen

            Ik mis scherpte op de moto en rijder. Voor mij zit er snelheid in door de bewegingsonscherpte in de achtergrond en op de wielen. Niet veel maar het opwippen van het wiel geeft wel de indruk dat hij een grote snelheid heeft.
            Spijtig van de scherpte
            Robby
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

            Comment

            Working...
            X