Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koppig zijn...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Koppig zijn...

Ben ik de enige die denkt dat de foto op zijn kop staat??
    Kweenie hé, maar denk dat hij 180° gedraaid beter op zijn poten zou staan?!
    Verder vind ik de 'à sorti" kleuren mooi en die van Robbie er nét iets over en origineel er nét iets onder ... sorry he, maar ik weet het, ik ben een moeilijk mens

Greets

Lena
    ---------------------------------------------------------------
    Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
    www.lenafotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
      Ben ik de enige die denkt dat de foto op zijn kop staat??
      Kweenie hé, maar denk dat hij 180° gedraaid beter op zijn poten zou staan?!
      Verder vind ik de 'à sorti" kleuren mooi en die van Robbie er nét iets over en origineel er nét iets onder ... sorry he, maar ik weet het, ik ben een moeilijk mens

Greets

Lena
      Met die 180 graden ben ik niet akkoord omdat je dan een nieuwe natuurwet moet uitvinden.
      Met de rest kan ik je volgen. Ik heb extra veel contrast gebruikt om de uiterste te hebben, en heel waarschijnlijk ligt het ergens tussen in.

Waren ze,allemaal, op uw manier maar moeilijk
      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht

Vind het gewoon jammer dat sommigen hier ongemerkt voorbij passeren...
        Ik weet dat je aardig actief bent, maar ook wel regelmatig bij dezelfden en in dezelfde posts...
        Maar ieder doet wat die niet laten kan...
        Het is idd jammer dat er hier niet veel op gereageerd was, maar dat geldt voor zovelen, en ondertussen valt het hier wel allemaal mee, nee?
        Deze discussie is misschien eerder iets voor de beheerraad van de vzw, de arme poster heeft er niks mee te maken!

On topic: mooi shot, al vind ik de verscherping best verfrissend.

Comment

Eerst en vooral bedankt voor al de reacties.En natuurlijk mogen sommigen een wederreactie verwachten

Als ik als beginner verkeerd ben, alle comments zijn welkom. Zelfs al is het deze volledig afbreken.
          De camera is verre van perfect voor hetgeen ik wil, hij reageerd enorm traag en drinkt batterijen enorm rap leeg waardoor ik deze telkens moest uitzetten om te sparen.
          Aan de batterijen ligt het zeker niet, het zijn goede batterijen die genoeg gekost hebben.
          Nu; nog een paar maandjes sparen en dan komt er een D300 voor mijn neus te staan. (ben nu al aan het dromen....)

Lena, de foto staat echt niet op zijn kop het beestje hangde onderaan een "staaf" op de boot. Nu troostje, ik heb deze ookal op zen kop gezet en vond hem eigenlijk nog grappig ook. Dit doet mij dan denken aan de warme temperaturen daar en dat hij zijn pootsjes niet op het warme metaal kon zetten.

Neoray, de achtergrond kon ik helaas niet echt kiezen, het beestje was nogal actief en de achtergrond waren niets anders dan bomen en struiken langs de vaart (tenzij boomstammen mooier zijn dan de bladeren).

Mirs, het beestje was totaal niet onschuldig, hij hield zich liever bezig met een webdraad (of hoe je het ook mag noemen) naar mij en mijn vriendin (die walgt van spinnen, zelfs op 1km afstand moet deze dood) te laten zweven om vervolgens dan naar mij te kruipen.

Tenslotte Robby, na een beetje blijven te staren naar uw kunstwerk ben ik er toch best tevreden over. Het doet de spin meer aandacht trekken dan de totale foto. Alleen jammer dat de ruis iets wat beter zichtbaar is dan de originele.

M.v.g.
          Lander
          Last edited by wasda; 13 augustus 2009, 12:43.

Comment

Working...
          X