Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roofvogeltjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Roofvogeltjes







    Foto's genomen in het wolfs-und adler park Kasselburg in de Duitse Eifel. Prachtig om dit soort foto's te nemen. Spijtig genoeg is het me niet gelukt de beestjes in de lucht te fotograferen... Zal ik nog een tijdje voor moeten oefenen denk ik...

    Dandai
    Last edited by dandai; 11 augustus 2009, 10:16.

  • #2
    Re: Roofvogeltjes

    Voor iedereen die de Eifel bezoekt zijn het Adler-und wolfspark Kasselburg en het dierenpark van Daun de moeite waard om een bezoekje te brengen. Beiden bieden en roofvogelshow aan... Kasselburg met een oude burcht als achtergrond, Dierenpark Daun een prachtige groene omgeving. Bovendien heeft het dierenpark van Daun een prachtig gebied met Makakapen. Deze leven in een prachtig stukje natuur waar je gewoon doorheen kan wandelen... Een absolute aanrader...

    Comment


    • #3
      Re: Roofvogeltjes

      De tweede is scherp, goed belicht, en heeft de beste compo voor mij. De twee andere laten het wat afweten van scherpte. Bij de eerste zit de vogel met zijn bek tegen het kader. Het is jammer dat de pluimage van de vogel de iris van het oog bedekt bij de derde, waardoor hij voor mij minder makkelijk kijkt.

      Comment


      • #4
        Re: Roofvogeltjes

        Bij de tweede foto had ik het voordeel dat het dier tijdens de vogelshow rondvloog... De andere twee foto's zijn genomen achter tralies (denk dat dat het onscherpe effect geeft, tralies mogen niet opvallen en toch de vogel nog scherp, niet gemakkelijk)... Vond de tweede zelf ook wel de mooiste...

        iemand misschien tips voor het maken van dieren achter tralies??? Zodat ik het onscherpe effect kan vermijden???

        Dank voor de reacties...




        DanDai

        Comment


        • #5
          Re: Roofvogeltjes

          Oorspronkelijk geplaatst door dandai Bekijk bericht
          iemand misschien tips voor het maken van dieren achter tralies??? Zodat ik het onscherpe effect kan vermijden???
          Compactje kopen met een kleine lens, die je erdoor kan steken.

          Comment

          Working...
          X