Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bad Cirkuz Concert

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bad Cirkuz Concert

    Vorige week heb ik een concert gezien van de Leuvense band Bad Cirkuz en ik moet zeggen, wauw Wat een band.
    De jonge zangeres zingt als een volleerde diva met een vleugje Blues, Jazz en Soul en de groep muzikanten klinken perfect op elkaar ingespeeld. Een aanrader voor iedereen.
    Meer Bad Cirkuz informatie

    Ondanks het moeilijke licht ben ik heel tevreden van de foto's. Het was eens wat nieuws

    Hopelijk vinden jullie het wat.





    Jammer dat de gitaar er niet helemaal opstaat



    Groeten

    Mipstoo
    Last edited by mipstoo; 12 augustus 2009, 10:15.

  • #2
    Re: Bad Cirkuz Concert

    vind het een goeie reeks.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Bad Cirkuz Concert

      Thx Bouk,

      Da's een andere mening blijkbaar als de 60 anderen die je zijn voorgegaan.

      Groeten

      Mipstoo

      Comment


      • #4
        Re: Bad Cirkuz Concert

        Ik vind het sowieso drie sfeervolle beelden. Kleine storende elementen in foto 2 en 3, zoals de afgesneden gitaar op 2 en het nogal heel bedekte gezicht, door hand en micro, op foto 3. ik vind de momenten verder wel goed gekozen en telkens zit er dynamiek of expressie in de foto.

        Comment


        • #5
          Re: Bad Cirkuz Concert

          Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
          Thx Bouk,

          Da's een andere mening blijkbaar als de 60 anderen die je zijn voorgegaan.

          Groeten

          Mipstoo
          Er zijn ook een pak "bezoekers" op het forum die geen post kunnen plaatsen...

          Foto 3 heeft de beste belichting op de persoon, de andere 2 zijn mooi van kleur maar het onderwerp mag iets duidelijker voor mij. Maar ik vind de reeks zeker geslaagd hoor

          Comment


          • #6
            Re: Bad Cirkuz Concert

            Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
            Ik vind het sowieso drie sfeervolle beelden. Kleine storende elementen in foto 2 en 3, zoals de afgesneden gitaar op 2 en het nogal heel bedekte gezicht, door hand en micro, op foto 3. ik vind de momenten verder wel goed gekozen en telkens zit er dynamiek of expressie in de foto.
            Ja, bij foto 2 kan ik mijzelf wel voor mijn kont schoppen Stukje gitaar eraf... Maar zoveel storende elementen om niet in beeld te krijgen dat ik mij in alle bochten moest wringen op er iets of wat leuks uit te halen.

            Foto 3 heeft het moment gewonnen van de compositie. Zal proberen er nog eentje te posten waar ze gewoon op staat.

            Maar zoals je aangaf ben ik gegaan voor het "moment" en niet zozeer de perfecte compo. Misschien dat ik ooit eens op alle 2 tegelijk kan letten

            Groeten,

            Mipstoo

            Comment


            • #7
              Re: Bad Cirkuz Concert

              Ik vind ze goed geslagd Mipstoo. Mooie momenten er uit gepikt..knap!

              *60 voorgangers...waar dan? )

              Comment


              • #8
                Re: Bad Cirkuz Concert

                Leuke reeks, schijnt erg moeilijk te zijn ivm licht en vooral het tekort eraan. Ik heb het nog nooit geprobeerd maar dit is zeker goed.

                Comment


                • #9
                  Re: Bad Cirkuz Concert

                  Klassieke fouten : afgesneden gitaar en micro pal in het gelaat...
                  Afgezien daarvan is de tweede

                  Compo -> meevolgen -> afdrukken op het juiste moment (desnoods in Continue High, bij opvallende expressies)
                  Canikon 40D - D200, D300

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bad Cirkuz Concert

                    Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
                    Klassieke fouten : afgesneden gitaar en micro pal in het gelaat...
                    Afgezien daarvan is de tweede

                    Compo -> meevolgen -> afdrukken op het juiste moment (desnoods in Continue High, bij opvallende expressies)
                    Thanks, leuk om wat bij te leren van een kenner... Zal er proberen op te letten. Is al een hele opgave om correcte belichting en kleurbalans te verkrijgen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Ik vind ze goed geslaagd Mipstoo. Mooie momenten er uit gepikt..knap!
                    Oorspronkelijk geplaatst door Patricia-1976 Bekijk bericht
                    Leuke reeks, schijnt erg moeilijk te zijn ivm licht en vooral het tekort eraan. Ik heb het nog nooit geprobeerd maar dit is zeker goed.
                    Bedankt Monica en Patricia

                    Groeten

                    Mipstoo
                    Last edited by mipstoo; 11 augustus 2009, 13:57.

                    Comment

                    Working...
                    X