Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Halve Brugleuning

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Halve Brugleuning

Waarom een halve brugleuning? Omdat de andere helft bezet was door een fiets en een verkeersbord - andere brugleuningen in het kleine dorpje waren bezet door auto's, mensen en diverse andere objecten. Ik heb geprobeerd met mijn 45-200mm telelens een wazige achtergrond achter de brug te maken. De achterliggende blauwe bootjes vond ik er als kleur wel bij passen (de meeste zijn rood). Ik heb ook nog andersom geprobeerd met de brug wazig en het eerste bootje scherp. Dat is niet helemaal scherp genoeg geworden om hier te plaatsen. Het was een bloedhete zomerdag en het gras op de voorgrond is gewoon verdord.
    Camera Model: Panasonic (DMC-G1)
    Lens Focal Length: 103,00 mm () -- Shutter Speed: 1/160 sec
    F-Number: F4,7 -- ISO: 100 -- EV: -66/100
    Met de Gr. van Mevr. HapSnap - Panasonic G1 + LX5

Re: Halve Brugleuning

Ik vind dit een hele goeie foto. Het onderwerp en tevens rustpunt ligt vooraan. De achtergrond zorgt voor sfeer en diepte in het beeld. Er zit een meervoudige repetitie in, met niet alleen de drie brugpijlers, maar ook de bomen, de twee bootjes, die bijdragen tot de diepte. Bovendien zorgt de reflectie in het water voor sfeer.

Comment

Re: Halve Brugleuning

Nou, ik voel me helemaal opgelucht - dacht dat het misschien niet wazig genoeg was of te druk. Dank je wel voor het comment.
      Met de Gr. van Mevr. HapSnap - Panasonic G1 + LX5

Comment

Working...
      X