Ik weet niet goed wat ik moet denken van deze foto, ik vind het eigenlijk wel een goeie maar er mankeert iets. De vraag is wat? Dus:goed of niet? Wat vinden jullie ervan?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
new-york view
Collapse
X
-
-
Re: new-york view
het idee (de compo) is wel goed, in combinatie met de titel maar de vogel is onscherp en de kleuren van de stad zijn te flets, missen een pak contrast.
proberen het contrast op te trekken zonder iets aan de vogel te doen.
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
-
Persoonlijk vind ik hem iets te soft. Misschien overwegen om wat contrast toe te voegen.
Verder is de compositie erg goed
Comment
-
Bedankt voor de reacties. Ik zal eens zien wat het geeft wanneer ik het contrast verhoog. Het was wel een 'ambetante' dag om foto's te maken : een mistig grijze februari-dag.
Ik ga hier direct nog een fotootje posten waarop ik de kleuren wat heb aangepast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xvb Bekijk berichtHier een andere foto waarbij ik er een warme kleur aan toegevoegd heb. Wat denken jullie hiervan?Mister Tanzer en zijn Canon 40D + EF-S 17-85 MM f/4-5.6 IS USM +EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM en mijn G3!!!
Comment
Comment