Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knokke stad versus Knokke strand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Knokke stad versus Knokke strand

    Zwart/wit vond ik duidelijk beter voor de eerste foto omdat een gekleurde achtergrond toch iets te veel de aandacht trok.
    Foto twee twijfel ik een beetje of hij niet te druk is?



    109mm - f/5,6 - 1/160s - ISO200






    81mm - f/13 - 1/100s - ISO200

  • #2
    Re: Knokke stad versus Knokke strand

    Van mij mogen ze beide gezien worden
    Die kids hebben daar een mooie parasollentent gebouwd op het strand, wat voor jou een kleurrijk plaatje opleverde

    Greets

    Lena
    ---------------------------------------------------------------
    Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
    www.lenafotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: Knokke stad versus Knokke strand

      de tweede vind ik heel erg grappig al die
      parasols.

      groetjes maril

      Comment


      • #4
        Re: Knokke stad versus Knokke strand

        mijn reactie bij 1 was eerst " wat een rommel" toch blijft de foto mij intregeren
        dus voor mij toch een specialleke, goeie compo
        2 zijn mooie kleuren op de juiste zonmoment genomen
        mvg Wilfried

        7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

        Comment


        • #5
          Re: Knokke stad versus Knokke strand

          De eerste heeft een mooie Z/W omzetting de tweede is kleurrijk en op het juiste moment afgedrukt, dankzij de kids die rond en in het tentenkamp gaan
          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
          www.cromagnonman.be

          Comment


          • #6
            Re: Knokke stad versus Knokke strand

            Bedankt voor de leuke reacties

            Comment


            • #7
              Re: Knokke stad versus Knokke strand

              De eerste is een mooie omzetting mqqr het beeld zegt mij niet zoveel.

              De tweede vind ik daarentegen heel erg leuk en hele mooie kleuren hebben...

              Groeten,

              Mipstoo

              Comment


              • #8
                Re: Knokke stad versus Knokke strand

                Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
                De eerste is een mooie omzetting maar het beeld zegt mij niet zoveel.

                De tweede vind ik daarentegen heel erg leuk en hele mooie kleuren hebben...

                Groeten,

                Mipstoo
                Ben akkoord, en ik denk dat je bij de eerste beter even gewacht had, tot de dame in de achtergrond er niet meer was. Haar bijdrage tot het beeld is m.i. enkel afleidend.

                Heel mooie tweede hoor.

                Comment


                • #9
                  Re: Knokke stad versus Knokke strand

                  Zonder u weg te jagen uit beginnershoek, hoe meer zielen hoe meer vreugd, vind ik dat je hier 2 plaatjes post die toch een niveau hoger liggen dan beginnershoek.
                  Zw Het was mischien niet de bedoeling maar voor mij heb je hier een soort van tweestrijd tussen het gemotoriseerde vervoer en de voetgangers.
                  Eerst heb je de dame die blijkbaar iets aan het missen is. Wat, is onduidelijk. En dan heb je de de persoon die juist uit het beeld verdwijnt met de rugzak. Beide een symbool van ons gejaagd leven.
                  Dan heb je als contrast de "Dame met scooter" die nog een tijd heeft voor een sigaret.

                  Die met de parasols was mijn eerste mening "fletse kleuren"
                  Maar als ik zie hoe laag de zon staat dan heb je wel een mooi sfeerbeeld van het moment. Je zit daar wel met een paar storende elementen, zoals rechts benedenhoek en links wou ik zeggen die zwembroek die hangt te drogen, maar die hoort bij het plaatje. Het is geen foto om in een brochure te plaatsen maar een reeele foto over wat zich op het strand afspeeld.
                  Robby
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

                  Comment


                  • #10
                    Re: Knokke stad versus Knokke strand

                    Robby, 't voelt als een compliment hoor als je de twee foto's een niveau hoger vindt liggen dan de beginnershoek. Aan de andere kant ben ik dan weer kritisch genoeg om het verschil te zien tussen deze twee foto's en de foto's van de wat meer gevorderden waar als het ware alles "perfect" schijnt te zitten.
                    Heb nog maar net de overstap gemaakt naar DSLR dus 'k voel me in feite op dit moment wel goed in de beginnershoek om er mijn "toevalstreffers" te plaatsen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Knokke stad versus Knokke strand

                      Oorspronkelijk geplaatst door goldmund Bekijk bericht
                      Robby, 't voelt als een compliment hoor als je de twee foto's een niveau hoger vindt liggen dan de beginnershoek. Aan de andere kant ben ik dan weer kritisch genoeg om het verschil te zien tussen deze twee foto's en de foto's van de wat meer gevorderden waar als het ware alles "perfect" schijnt te zitten.
                      Heb nog maar net de overstap gemaakt naar DSLR dus 'k voel me in feite op dit moment wel goed in de beginnershoek om er mijn "toevalstreffers" te plaatsen
                      Aan uw volgende zullen we kunnen zien dat het toevalstreffers zijn
                      BE WELCOME
                      Robby
                      Minder tijd achter de computer
                      Is meer tijd achter de camera

                      Comment

                      Working...
                      X