Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat ooit een woonkamer was

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wat ooit een woonkamer was

    Enkele weken terug heb ik voor de 2de maal Doel bezocht, ondanks de harde regen zat er niets anders op dan binnen te schuilen, en ook daar je gang maar gaan

    Hoe bevallen de foto's?





    Groeten
    Wat een dag, alles in schoonheid
    Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

  • #2
    Re: wat ooit een woonkamer was

    Eerste vind ik niet slecht. Ik vind ze beide te grijs, en bij de tweede mis ik het eigenlijk... het onderwerp ?
    Hoe is het onderwerp aangeduid ? Meestal onderscheidt het zich door scherpte / scherptediepte en/of kleur en/of licht. Dat mis ik hier een beetje.

    Comment


    • #3
      Re: wat ooit een woonkamer was

      Bedankt voor je reactie, bij de 2e moest het onderwerp de toesten en display zijn. Maar eig hangt alles vol stof dus is het idd niet zo duidelijk. De scherpte is ook zeker niet wat het moet zijn.

      Ik vind de foto's zelf niet zo goed van kwaliteit maar het was niet zo gemakkelijk. Ik was volledig doorweekt door de stortbui buiten en we zaten niet echt op vertrouwde omgeving.
      Men concentratie was niet zo goed
      Wat een dag, alles in schoonheid
      Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

      Comment


      • #4
        Re: wat ooit een woonkamer was

        Oorspronkelijk geplaatst door Detlef Bekijk bericht
        Bedankt voor je reactie, bij de 2e moest het onderwerp de toesten en display zijn. Maar eig hangt alles vol stof dus is het idd niet zo duidelijk. De scherpte is ook zeker niet wat het moet zijn.

        Ik vind de foto's zelf niet zo goed van kwaliteit maar het was niet zo gemakkelijk. Ik was volledig doorweekt door de stortbui buiten en we zaten niet echt op vertrouwde omgeving.
        Men concentratie was niet zo goed
        Ik zou me met een stortbui buiten ook niet goed kunnen concentreren op foto's, maar dat heeft hele andere redenen.
        Ik vind de eerste foto best geslaagd. Niet schitterend, maar leuk om naar te kijken.
        Bij de tweede ontbreekt naar mijn mening niet enkel een onderwerp. Ik weet zelfs niet waar ik naar aan het kijken ben. Tenzij je mysterie hoopt op te wekken met die foto, zou ik het toch bij de eerste houden. :-)

        Comment

        Working...
        X