Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Jammer dat de wolk zo centraal staat. Crop langs de rechterkant eens een goed stuk weg zodanig dat de wolk vanuit de rand van de foto vertrekt.
Dat zal een spannender compositie geven volgens mij.
( Ik heb ze trouwens ook gezien, vanmiddag boven Antwerpen nietwaar? )
Jammer dat de wolk zo centraal staat. Crop langs de rechterkant eens een goed stuk weg zodanig dat de wolk vanuit de rand van de foto vertrekt.
Dat zal een spannender compositie geven volgens mij.
( Ik heb ze trouwens ook gezien, vanmiddag boven Antwerpen nietwaar? )
bedoel je zo, ja heeft wel iets, zie het niet zo direct , maar ja beginners oog zeker.
Ik had eigenlijk het linkse gedeelte op de sterke punten gezet.
En ja boven Antwerpen, was in het Rivierenhof - Deurne
Zonder het euro effekt een flutfoto.
Maar door een element buiten de foto toch plotseling een interessante foto. Het ligt soms op een klein plaatsje.
Crop van monica vind ik beter, maar zoals ze zegt niet echt nodig, al is dat weer iets van smaak.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment