Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
No1: mooie plaat, maar naar mijn mening staat het beeld scheef. Let maar eens op de balken bovenaan.
No2: ik houd van dit soort beelden, je hebt er oog voor, maar de kleuren zijn helemaal fucked up. Of heb je ze bewust bijgewerkt? Het rood van de balans en de stenen is echt buitenaards.
De eerste foto: mooie compositie & toning. Effe wel rechtzetten: het lijnenspel van diepte, horziontaal & vertikaal zal mooier uitkomen.
Foto 2: het schuivertje van de rode saturatie staat op z'n maximum zeker? Het is voor mij een mooie compositie, maar er is rode distortion in je foto
Foto 3: ik vind het zeker iets hebben! Voor mij persoonlijk: een iets "grauwere toning" voor het plankenwerk binnen en de lichtstralen accentueren en je hebt een prachtfoto!
Jullie hebben gelijk. Foto 1 staat niet helemaal recht. Dat merk ik nu ook. En foto 2, ja daar is zoals ik al schreef iets foutgelopen met het rood. Wel bewust bewerkt. Ik doe mijn best om het bij te werken ;-)
@ Vinnydizzy... ik probeer het eens... wel niet echt een idee van hoe ik het moet doen lolz... :-)
De bovenste foto's plaatste je ook in een ander topic. Zoals je in het forumreglement kan lezen is het plaatsen van dubbelposts niet toegelaten:
2.11. Geen dubbelposts
Plaats éénzelfde foto geen tweemaal in verschillende topics/forums.
Wat wel kan is een totaal andere (ingrijpende) bewerking (vb HDR), lichte aanpassingen of een andere crop kun je in herzelfde topc posten.
Uw ander topic heb ik verwijderd aangezien er hier reacties komen op uw foto's.
1 is knap, maar zoals gezegd, trek hem recht.
2 heeft potentieel, maar je hebt het een beetje verknald met het rood (niet de korreligheid, maar gewoon overgesatureerd) ;-) Zou er trouwens ook niks te zien moeten zijn op de wijzerplaat en scherpe wijzers?? Als ik me niet vergis is dat toch een weegschaal?
3 zegt mij persoonlijk weinig
PS: om vergissingen al te vermijden: origineel geplaatste foto's laten staan als je aanpassingen gaat doen, nieuwe bewerking bijplaatsen dan.
Het lijkt net of je de foto gewoon donkerder gemaakt hebt?
Persoonlijk zou ik 2 lagen aan toevoegen: 1 verlooplaag om je binnenschijnend licht op te lichten en een 2e laag om de vlakkewand was groezeliger te maken.
Comment