Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mittelberg Panorama

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mittelberg Panorama

1ste panorama foto! Foto is samengevoegd in Photoshop Elements (Photomerge-Panorama - layout automatisch).
    De foto is genomen vanop de Pitztaler Gletscher, vanaf een hoogte van 3440m.

Nikon D40 - ISO 200 - f/5.6 - 1/2500sec

of ? Tips en commentaar zijn uiteraard meer dan welkom!

Re: Mittelberg Panorama

Sorry maar het is een slordige compo..Die netten en dat bord half erop links verbrodden de hele zaak.Sorry voor mij zware afkeurende kritiek maar je moet wat beter leren inschatten wat interesant is om te poste en wat niet.Meestal zijn zulke opname opgebouwd uit weinig storende elementen om de weidsheid van een landschap betr doen uiot te komen. Iets op de voorgrond kan nooit geen kwaad maar als je nu een skilift had geplaatst was dat al een heel ander zicht geweest...Das mijn persoonlijke mening.
    De volgende keer meer succes.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

De foto op zich oogt slordig, is veel te rommelig met die netten, dus ik treed schoonSpikke bij.
      Verder gekeken naar de pano zelf, vind ik hem mooi gestitcht, al zou ik de volgende maal toch iets minder lucht erop zetten en iets meer bergen en sneeuw (regel van de 1/3)

Tech8
      www.hellinckx-foto.be
      Facebook

Comment

Ook al is deze slordig je kan met wat geduld de nette wel weg klonen een uurtje werk en ik denk dat je een zeer mooie foto kan hebben

Groeten

Joeri
        Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
        www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

ok, hij is "slordig" zoals m'n voorgangers reeds vermeldden, technisch echter ziet het er vrij goed uit moet ik zeggen. Ik kan niet echt foutjes in de overlappingen vinden.
          Maar, en dat is steeds met panorama's, het is wel moeilijk om een panoramea op zo'n kleine afmetingen te beoordelen.

greetz
          Last edited by jupilleke; 5 augustus 2009, 12:23. Reden: typefoutje
          Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

Comment

Working...
          X